Skip to main content

Wij hebben een amino box en die was tip top in orde. Sinds de verlenging van ons contract lijkt er een software update gedaan te zijn.

Dat is in principe geen probleem, enkel het doorspoelen van een opname is nu een ramp! Je moet de hele tijd het "fast forward" knopje ingedrukt houden. Dit was nooit het geval.

Is hier iets aan te doen? Een rollback, een instelling, ....???

Hi ​@LittleGhost82, dit kan inderdaad te maken hebben met een nieuwe versie van het tv-platform. Voorheen kon je inderdaad doorspoelen door het knopje aan te klikken en vaker om sneller door te spoelen. Dit is echter aangepast en kun je nu doorspoelen door het knopje ingedrukt te houden. Zo kan je wat preciezer doorspoelen naar het juiste moment. Het is niet mogelijk middels een instelling om dit weer terug te draaien. Voor mij was het ook wennen aan het begin, maar dan op de Google TV app en de Mediabox, maar inmiddels is dat helemaal goed gekomen! 😁

Hmm. Dat ik s jammer om te horen. En dat net na mn abonnements verlenging. 

Heb ik ongeveer een jaar om me te oriënteren naar andere providers.

Hoi ​@LittleGhost82,

Je kunt ook doorspoelen met de cijfertoetsen. Als je '23’ intoetst, ga je meteen naar de 23e minuut van de opname. Dat vind ik persoonlijk de makkelijkste en snelste manier om door te spoelen.

Reageer