Skip to main content

Ik ben sinds kort overgestapt van Ziggo naar Odido glasvezel. In eerste instantie was ik erg positief over hoe het aansluiten en informatie van  Odido verliep. Gister zijn er 2 tv-boxen aangesloten dmv kabels te trekken door bestaande leidingen van de coax (die ik niet meer nodig heb) eindstand… tv boven doet het niet… tv beneden is niet om naar te kijken zo slecht… om 4 seconde stil beeld en slechte kwaliteit. 3x met Odido aan de telefoon geweest, echt alles geprobeerd… 

nog niet opgelost.. baal ervan..

@Silvester072 , allereerst van harte welkom bij Odido. Ik wil graag dat je dit positieve gevoel behoudt en ik ga er alles aan doen om daar voor te zorgen! Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander voor je uit te zoeken. Ik zie dat er veel externe apparatuur op het modem is aangesloten, maar dat je onze TV Boxen niet rechtstreeks hebt verbonden. Alleen via een rechtstreekse verbinding garanderen wij een goede werking een mooie stream. Ik wil je daarom vragen de TV Boxen allebei los op een lege poort aan te sluiten, dus echt rechtstreeks van het modem naar de TV Box zonder apparatuur of switch ertussen. Zodra je dit hebt gedaan, check dan de verbinding en de werking. Ik weet zeker dat je hierna geen problemen zult ervaren.

 

Hebben we toch geen geluk en merk je ook rechtstreeks een slechte stream of problemen met de TV Box? Dan ga ik voor je aan de slag! Hou de verbinding dan wel rechtstreeks, zodat ik het verder kan onderzoeken. Super bedankt voor de moeite en tot spreeks!


De boxen waren wel rechtstreeks aangesloten.

1 doet het niet best en de andere vindt niet eens de modem. Als ik een lossen netwerkkabel door het huis leg vind hij de modem wel.. Er was al een melding gedaan naar de technische dienst maar daar heb ik ook nog niks van gehoord..


@Silvester072 , allereerst van harte welkom bij Odido. Ik wil graag dat je dit positieve gevoel behoudt en ik ga er alles aan doen om daar voor te zorgen! Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander voor je uit te zoeken. Ik zie dat er veel externe apparatuur op het modem is aangesloten, maar dat je onze TV Boxen niet rechtstreeks hebt verbonden. Alleen via een rechtstreekse verbinding garanderen wij een goede werking een mooie stream. Ik wil je daarom vragen de TV Boxen allebei los op een lege poort aan te sluiten, dus echt rechtstreeks van het modem naar de TV Box zonder apparatuur of switch ertussen. Zodra je dit hebt gedaan, check dan de verbinding en de werking. Ik weet zeker dat je hierna geen problemen zult ervaren.

 

Hebben we toch geen geluk en merk je ook rechtstreeks een slechte stream of problemen met de TV Box? Dan ga ik voor je aan de slag! Hou de verbinding dan wel rechtstreeks, zodat ik het verder kan onderzoeken. Super bedankt voor de moeite en tot spreeks!

 

 

 

De boxen waren wel rechtstreeks aangesloten.

1 doet het niet best en de andere vindt niet eens de modem. Als ik een lossen netwerkkabel door het huis leg vind hij de modem wel.. Er was al een melding gedaan naar de technische dienst maar daar heb ik ook nog niks van gehoord..


Hoi @Silvester072, goed dat je dit aangeeft! Ik zie dat de technische dienst gisteren een monteur voor je heeft aangestuurd en je een afspraak hebt gemaakt. Hiermee moet het goed komen! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer