Skip to main content
Beantwoord

Slechte Tv app - hoe oude versie terug ?


Toon eerste reactie

49 reacties

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 juni 2024
Demi van Odido schreef:

Een nieuwe update is zojuist door Samsung gepubliceerd. De meeste toestellen uit 2021 en 2022 zullen de komende uren dus automatisch voorzien worden van versie 2.0.3773. Voor 2018, 2023 en 2024 is nog niet bekend wanneer we de update beschikbaar zullen stellen.

De nieuwe app staat ook opeens op mijn Samsung Frame 2023 (!), maar hij doet het helemaal niet. Ik kan geen tv kijken via de app.
Constante foutmelding:

“Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”

Ook herinstallatie helpt niet.


Graag z.s.m. een oplossing hiervoor. 
Kan ik de oude app terugkrijgen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 juni 2024

Ook wij hebben sinds gisteren bovenstaand probleem. Een nieuwe versie is geïnstalleerd op onze tv (Samsung The Frame QE55LS03BAUXXN) en nu is live-tv kijken niet meer mogelijk en geeft eenzelfde foutmelding. Zo af en toe lukt terugkijken nog wel, maar ook niet altijd.

App verwijderen en opnieuw installeren of de verbinding resetten hebben geen effect, graag zsm hiervoor een oplossing!


  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 14 juni 2024

Na update tv app werkt de app niet fatsoenlijk beeld valt weg staat 

 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 juni 2024

Komt er nog een reactie op bovenstaande problemen met de Odido app op Samsung  tv’s???


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1967 reacties
  • 18 juni 2024

@HLT ervaar je dit op de 2023 of is het wel een type van 2022? Want de update is namelijk echt alleen voor 2021/2022 modellen uitgerold. 

@PetraRikx @Wesley8615 We zijn daarnaast ook nog aan het kijken of we de update terug kunnen draaien, maar zodra hier meer duidelijkheid over is, breng ik jullie hier op de hoogte!


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 juni 2024

Bedankt voor je reactie.
Het gaat om het Model Samsung The Frame QLED 4K 55LS03B (2023).

 

Hoe dan ook, feit blijft dat ik een nieuwe app heb opeens (met nieuwe interface) en dat die het niet doet. Graag z.s.m. een oplossing hiervoor. Het duurt ondertussen al bijna een week(!).

 

 

 

 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 juni 2024

@Demi van Odido ik blijf ook graag op de hoogte, hier ook problemen op samsung TV, zwart beeld bij starten en valt uit tijdens kijken. Ik heb Odido nu 2 maanden, prima internet, maar ben niet te spreken over live tv kijken.

 

model: QE50Q60BAUXXH (2022)

app versie: 2.0.2337

 

 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1967 reacties
  • 19 juni 2024

@HLT Ik heb het modelnummer opgezocht en dit is een 2022 model. Het klopt dan ook dat je de update ontvangen hebt.

Ook voor @jtonk we zijn nu alle modelnummers aan het verzamelen waarop het niet werkt, zodat we de update terug kunnen draaien. Naar verwachting is ook morgen dat dit gebeurt.

Mochten er ook andere klanten zijn met dit probleem, laat dan hier je modelnummer achter zodat we dit mee kunnen nemen. Bedankt!


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1967 reacties
  • 19 juni 2024

@HLT @jtonk De update is inmiddels teruggedraaid. Willen jullie kijken of jullie nu ook weer de vorige versie hebben en de app weer werkt? 


Voor welke modellen is de app teruggedraaid?


Ik heb op de vorige pagina wat feedback gegeven over de nieuwe app maar hier geen antwoord op gehad. Tot mijn verbazing heb ik nu ineens ook weer de oude app op de tv terwijl op ons model de nieuwe app prima werkte. Dat is balen! Samsung 65q74b 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 juni 2024
Demi van Odido schreef:

@HLT @jtonk De update is inmiddels teruggedraaid. Willen jullie kijken of jullie nu ook weer de vorige versie hebben en de app weer werkt? 

Werkt weer, bedankt!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 20 juni 2024

@tveninternetklant De update is teruggedraaid voor de Samsung modellen met het bouwjaar 2022, de modellen met 2021 draaien nog wel op de nieuwe versie. 

Mijn collega’s van het TV Team gaan druk aan de slag om de issues te fixen die sommige klanten ervaren, zodat de nieuwe update weer opnieuw kan worden uitgerold. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 juli 2024

Bij ons werkt de tv app ook niet sinds een week of drie, zelfde klachten als hierboven beschreven. Hiervoor werkte het helemaal prima. Heel frustrerend. Wij hebben een Samsung QLED 49Q80T (2020). Is het mgelijk om de oude versie van de app te installeren?


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1967 reacties
  • 6 juli 2024

Hi @gijsdel de update voor de Samsung 2020 modellen is live gegaan per 26-4. Dus als ik je goed begrijp, heeft de update dus wel goed gewerkt en ervaar je pas de laatste paar weken problemen hiermee. Verdere problemen met deze versie zijn niet bekend bij ons. Zou je in dit geval voor de zekerheid eens de app van de tv willen verwijderen en opnieuw willen installeren en kijken of dit het voor je oplost?


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 oktober 2024

Beste, ook ik ervaar nog steeds problemen met de app. Schokkerig beeld. Kabel of wifi, geen verschil. Ook de app een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen effect! TV is Samsung UE65CU8070. App staat op versie firmware: 2000.2


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2024
Jonner83 schreef:

Beste, ook ik ervaar nog steeds problemen met de app. Schokkerig beeld. Kabel of wifi, geen verschil. Ook de app een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen effect! TV is Samsung UE65CU8070. App staat op versie firmware: 2000.2

@Demi van Odido , kun je helpen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 23 oktober 2024

Hi @Jonner83, uit welk bouwjaar komt de tv? 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 23 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Jonner83, uit welk bouwjaar komt de tv? 

Hallo Tommie,

2023


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 23 oktober 2024
Jonner83 schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hi @Jonner83, uit welk bouwjaar komt de tv? 

Hallo Tommie,

2023

@Tommie van Odido 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 24 oktober 2024

  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 24 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Kan je de Beta eens uitproberen @Jonner83:  

 

@Tommie van Odido , ik kan deze niet op beta krijgen. De stappen volgens de handleiding, doet mijn tv niet. Is het een idee voor een oudere versie van Odido app?


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 24 oktober 2024
Jonner83 schreef:
Tommie van Odido schreef:

Kan je de Beta eens uitproberen @Jonner83:  

 

@Tommie van Odido , ik kan deze niet op beta krijgen. De stappen volgens de handleiding, doet mijn tv niet. Is het een idee voor een oudere versie van Odido app?

Excuus, het lukt wel. Alleen ik heb geen (voucher) activatiecode. Kun je deze verschaffen? @Tommie van Odido 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 25 oktober 2024

Ik heb je een voucher via privéberichten opgestuurd @Jonner83


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen