Skip to main content

Hoi Odido

De nieuwe app ziet er mooi uit, maar helaas werkt het niet. We kunnen thuis niet van zender wisselen want dan blijft het beeld hangen en stil staan.

Verder werkt de pauze knop op de Samsung afstandsbediening niet meer, en is ons opgevallen dat bij radio luisteren het scherm altijd aan blijft en er geen optie is deze op zwart te zetten.

Tv kijken is nu een drama, kortom..:

we willen graag de oude app terug tot de problemen zijn opgelost. Kunt u aangeven hoe we deze app terug krijgen en wanneer deze word uitgerold in de appstore van Samsung voor een 65q74b tv uit 2022?

Alvast vriendelijk bedankt. 

Een nieuwe update is zojuist door Samsung gepubliceerd. De meeste toestellen uit 2021 en 2022 zullen de komende uren dus automatisch voorzien worden van versie 2.0.3773. Voor 2018, 2023 en 2024 is nog niet bekend wanneer we de update beschikbaar zullen stellen.

De nieuwe app staat ook opeens op mijn Samsung Frame 2023 (!), maar hij doet het helemaal niet. Ik kan geen tv kijken via de app.
Constante foutmelding:

“Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”

Ook herinstallatie helpt niet.


Graag z.s.m. een oplossing hiervoor. 
Kan ik de oude app terugkrijgen?


Ook wij hebben sinds gisteren bovenstaand probleem. Een nieuwe versie is geïnstalleerd op onze tv (Samsung The Frame QE55LS03BAUXXN) en nu is live-tv kijken niet meer mogelijk en geeft eenzelfde foutmelding. Zo af en toe lukt terugkijken nog wel, maar ook niet altijd.

App verwijderen en opnieuw installeren of de verbinding resetten hebben geen effect, graag zsm hiervoor een oplossing!


Na update tv app werkt de app niet fatsoenlijk beeld valt weg staat 

 


Komt er nog een reactie op bovenstaande problemen met de Odido app op Samsung  tv’s???


@HLT ervaar je dit op de 2023 of is het wel een type van 2022? Want de update is namelijk echt alleen voor 2021/2022 modellen uitgerold. 

@PetraRikx @Wesley8615 We zijn daarnaast ook nog aan het kijken of we de update terug kunnen draaien, maar zodra hier meer duidelijkheid over is, breng ik jullie hier op de hoogte!


Bedankt voor je reactie.
Het gaat om het Model Samsung The Frame QLED 4K 55LS03B (2023).

 

Hoe dan ook, feit blijft dat ik een nieuwe app heb opeens (met nieuwe interface) en dat die het niet doet. Graag z.s.m. een oplossing hiervoor. Het duurt ondertussen al bijna een week(!).

 

 

 

 

 


@Demi van Odido ik blijf ook graag op de hoogte, hier ook problemen op samsung TV, zwart beeld bij starten en valt uit tijdens kijken. Ik heb Odido nu 2 maanden, prima internet, maar ben niet te spreken over live tv kijken.

 

model: QE50Q60BAUXXH (2022)

app versie: 2.0.2337

 

 


@HLT Ik heb het modelnummer opgezocht en dit is een 2022 model. Het klopt dan ook dat je de update ontvangen hebt.

Ook voor @jtonk we zijn nu alle modelnummers aan het verzamelen waarop het niet werkt, zodat we de update terug kunnen draaien. Naar verwachting is ook morgen dat dit gebeurt.

Mochten er ook andere klanten zijn met dit probleem, laat dan hier je modelnummer achter zodat we dit mee kunnen nemen. Bedankt!


@HLT @jtonk De update is inmiddels teruggedraaid. Willen jullie kijken of jullie nu ook weer de vorige versie hebben en de app weer werkt? 


Voor welke modellen is de app teruggedraaid?


Ik heb op de vorige pagina wat feedback gegeven over de nieuwe app maar hier geen antwoord op gehad. Tot mijn verbazing heb ik nu ineens ook weer de oude app op de tv terwijl op ons model de nieuwe app prima werkte. Dat is balen! Samsung 65q74b 


@HLT @jtonk De update is inmiddels teruggedraaid. Willen jullie kijken of jullie nu ook weer de vorige versie hebben en de app weer werkt? 

Werkt weer, bedankt!


@tveninternetklant De update is teruggedraaid voor de Samsung modellen met het bouwjaar 2022, de modellen met 2021 draaien nog wel op de nieuwe versie. 

Mijn collega’s van het TV Team gaan druk aan de slag om de issues te fixen die sommige klanten ervaren, zodat de nieuwe update weer opnieuw kan worden uitgerold. 


Bij ons werkt de tv app ook niet sinds een week of drie, zelfde klachten als hierboven beschreven. Hiervoor werkte het helemaal prima. Heel frustrerend. Wij hebben een Samsung QLED 49Q80T (2020). Is het mgelijk om de oude versie van de app te installeren?


Hi @gijsdel de update voor de Samsung 2020 modellen is live gegaan per 26-4. Dus als ik je goed begrijp, heeft de update dus wel goed gewerkt en ervaar je pas de laatste paar weken problemen hiermee. Verdere problemen met deze versie zijn niet bekend bij ons. Zou je in dit geval voor de zekerheid eens de app van de tv willen verwijderen en opnieuw willen installeren en kijken of dit het voor je oplost?


Reageer