Ik heb een verhuizing doorgegeven die per 16-8-2021 moet ingaan. Er is ook een monteur geregeld die de glasvezel dan komt aansluiten. Echter op 7 juli ging de TV en radio op “zwart”. Ik ben nu vier dagen en meerdere telefoontjes met de klantenservice verder maar het werkt nog steeds niet. Ik voel mij als klant niet serieus genomen omdat ik geen bevestiging of voortgangsberichten krijg. Op 7-7 zou de TV dienst per ongeluk zijn gedeactiveerd en na mijn melding geactiveerd maar het werkt niet. De servic edeskmedewerkers staan mij netjes te woord en wilen best helpen maar dit valt waarschijnlijk buiten hun werkgebied.
Ik overweeg mijn abonnement op T-Mobile thuis op te zeggen en bij mijn verhuizing over te stappen naar KPN.
Het niet op de hoogte houden van de voortgang van het probleem vind ik totale minachting voor de klant! Hoe kan ik ervoor zorgen dat het snel opgelost wordt? Ik ben het meer dan zat en zal T-Mobile bij niemand aanbevelen!!!