Skip to main content

Ik heb al een tijdje technische problemen met online TV kijken en zojuist opnieuw kapte de app er wéér mee op de Apple tv. Ik ben er wel een beetje klaar mee en ben bij NLziet (opnieuw) onder de pannen. 
 

Tot mijn verbazing lees ik dat ik mijn tv niet kan opzeggen omdat deze met internet mee zou lopen. Opzich niet erg, mits alles werkt. Laat dat nou net niet het geval zijn. Odido, doe eens niet zo flauw en laat mij niet betalen voor een slecht product.

Hey @lvisz87, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je het probleem iets duidelijker kunnen omschrijven? Wat ervaar je precies?

 

Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Dit kan vaak het euvel voor je oplossen! 


Hey Tommie,

Dank voor je reactie. Ik had problemen met een wisselende beeldkwaliteit, terugkijken (dat ie ineens verspringt naar live), wisselende audio streams en laatste dagen dus dat de app uitvalt. Die heb ik inderdaad tot meermaals opnieuw geinstalleerd. Elke keer na het crashen startte deze helemaal niet meer. Ook niet na sluiten op de achtergrond en een herstart van het hele apparaat hielp ook niet. 

Apple tv bedraad aangesloten en heb redelijke IT en netwerkkennis. Het klópt gewoon niet.
 

Toen was het emmertje vol 😉.


Hey @lvisz87, bedankt voor je duidelijke informatie.

Ik ben er meteen ingedoken en het eerste wat mij opvalt is dat het modem erg lang aan staat. Zou je deze 30 seconden van het stroom kunnen halen en daarna weer rustig laten opstarten? Daarnaast zie ik dat je een eigen router/switch aangesloten hebt. Zou je al je randapparatuur kunnen loskoppelen en dan de TV app kunnen testen? Ik zie namelijk wat verstoring op het modem terugkomen. Dit kan komen door apparaten die in de buurt staan van het modem. 


Hi Tommie,


Dat zou ik kunnen, maar ik vind dat een beetje een gekke vraag. Vind je dat zelf ook niet? Ik ga toch niet mijn hele netwerk resetten om te gokken of een app van jullie dan beter werkt?! Blijkbaar heeft daar alleen jullie app last van, want de rest werkt al geruime tijd echt prima. Niks mis mee. Behalve tv kijken via de Odido app.

Trouwens, het modem is nog steeds de (enige) router in het netwerk en apparaten die in de buurt staan zouden het modem verstoren? Ja hoor, vást. Nee.
 


Reageer