Skip to main content

T Mobile was al slechter dan Ziggo en nu het Odido geworden is is het helemaal waardeloos. Ik bekijk het nog effe in de maand oktober en als het niet verbeterd dan zeg ik alles open betaal niets meer. Ze leveren immers niet wat ze mij aangeboden hebben. Opnemen lukt vaak niet. Krijg ineens zwart beeld of beeld hangt vast.

Datum van ervaring: 04 oktober 2023

BewerkVerwijderDelen

Antwoord van Odido

16 uur geleden

Goedemiddag, als we jou niet kunnen leveren waar je recht op hebt, snap ik volkomen dat je twijfelt aan onze producten en diensten. Mag ik met je meekijken in jouw verbinding zodat ik kan uitvogelen waar het probleem vandaan komt? Stuur ons een DM met daarin de uitleg + een kopie van deze review, dan pakken we het zo snel mogelijk verder op. Heb je (nog) geen social account of wil je het liever via een ander platform in orde maken? Geen probleem! Maak een topic aan op onze Community via community.odido.nl en zorg ervoor dat jouw profiel het Internet + TV klantnummer heeft, dan herstelt Ă©Ă©n van onze moderators de lijn zo snel mogelijk voor je. Om je alvast uit de brand te helpen, deel ik graag Ă©Ă©n van onze handigste topics met je: https://community.odido.nl/televisie-536/ik-heb-haperend-slecht-beeld-278924 Veel succes en hopelijk tot snel! Groetjes, Jason van Odido

Hoi @twanenannie, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Goed dat ik je nu eindelijk tref en sorry voor mijn veel te late antwoord. Jouw topic was tussen wal en schip beland omdat je het in een onbestemd sub-forum geplaatst hebt. 

Afijn, ik ben er nu om je te helpen! Kun je jouw Internet + TV klantnummer in jouw communityprofiel zetten? Dan kan ik jouw verbinding erbij pakken en controleren hoe we dit gaan oplossen voor je. Alvast bedankt!


TV-klantnummer 6945953505

Waar vind ik mijn internetnummer??


Hoi @twanenannie, ik ben meteen voor je gaan kijken en het eerste wat mij opvalt is dat je de TV Box bedraad hebt aangesloten op je wifipunt. Dit werkt niet optimaal. Zou je de TV Box direct op het modem kunnen aansluiten en een volledige powerflip kunnen uitvoeren? Ik ga er vanuit dat dit het voor je oplost!

 

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Reageer