T Mobile was al slechter dan Ziggo en nu het Odido geworden is is het helemaal waardeloos. Ik bekijk het nog effe in de maand oktober en als het niet verbeterd dan zeg ik alles open betaal niets meer. Ze leveren immers niet wat ze mij aangeboden hebben. Opnemen lukt vaak niet. Krijg ineens zwart beeld of beeld hangt vast.
Datum van ervaring:Â 04 oktober 2023
BewerkVerwijderDelen
Antwoord van Odido
16 uur geleden
Goedemiddag, als we jou niet kunnen leveren waar je recht op hebt, snap ik volkomen dat je twijfelt aan onze producten en diensten. Mag ik met je meekijken in jouw verbinding zodat ik kan uitvogelen waar het probleem vandaan komt? Stuur ons een DM met daarin de uitleg + een kopie van deze review, dan pakken we het zo snel mogelijk verder op. Heb je (nog) geen social account of wil je het liever via een ander platform in orde maken? Geen probleem! Maak een topic aan op onze Community via community.odido.nl en zorg ervoor dat jouw profiel het Internet + TV klantnummer heeft, dan herstelt Ă©Ă©n van onze moderators de lijn zo snel mogelijk voor je. Om je alvast uit de brand te helpen, deel ik graag Ă©Ă©n van onze handigste topics met je: https://community.odido.nl/televisie-536/ik-heb-haperend-slecht-beeld-278924 Veel succes en hopelijk tot snel! Groetjes, Jason van Odido