Skip to main content

Heb odido tv op me tablet maar het is erg storend kijken het hapert en loopt niet gelijk ook niet op me telefoon 

Hi @Joyce de warm, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Merk je ook haperingen of dat je vast blijft hangen in je dagelijkse internetgebruik of dat niet? Ik heb een lijnmeting uitgevoerd en hier zie ik niks geks op, alleen een beetje ruis op het modem. Dit wordt veroorzaakt door een “stoorzender”.

Mogelijke verstoringen:

• Het modem is op de grond geplaatst. Voor een optimaal signaal is ooghoogte gewenst.
  • Het modem is achter een metalen object geplaatst (denk aan een TV, stereo of koelkast).
  • Het modem is rondom een aquarium of aquariums geplaatst (water verstoort het signaal).

Zou je dit voor mij willen controleren?

Hallo 

Geen van dit alles is aan de orde staat gewoon op een tv kast heb de dingen geprobeerd die u zij maar niks terwijl hij het wel deed op dag van installatie ik weet niet wat en hoe nu verder 

Heb 'm verplaatst maar dit beeld blijft nu staan pfffff radeloos ab doet niks

Ik heb het over het modem @Joyce de warm, wat staat daar in de buurt?  

O een elektrische kacheltje 

Verder geen mogelijke apparaten die het signaal kunnen verstoren @Joyce de warm? Kan je eens de bekabeling controleren? Erin en ruit halen en goed aandrukken, ook bij de aansluiting waar DSL het huis binnenkomt. 

Schiet ik niks mee op ben er zo klaar mee wil nu gewoon een monteur zit al dagen achter me tablet volgende week k9mt me moeder volgende week komt me moeder een week nou gezellig zo

Voordat er een monteur kan komen moeten we alles hebben uitgesloten. Heb je de bekabeling gecontroleerd @Joyce de warm

Is het beeld ook haperend als je op 4/5G zit? Is het signaal wel goed op de Mediabox? Kan je het modem eens voorzien van een factory reset?

1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Dat is het probleem ik heb dus geen beeld kan dus niks testen dit blijft staan 

Ook geprobeerd werkt ook niet haal de sooi maar op 

Hey @Joyce de warm, maar dit is de Mediabox. Je geeft aan dat het signaal op je iPad niet goed is maar je stuurt elke keer de Mediabox. Waar heb je nu precies problemen mee? 

Hallo 

Dit is een groot misverstand ik snapte het zelf niet meer idd op mijn tablet heel haperig geluid en loopt beeld niet gelijk met geluid ook op mijn telefoon heb voor me tv nu nieuwe kastje ontvangen omdat daar het beeld nu op odido blijft staan maar dit ga ik donderdag middag testen zorry voor de verwarring 

Dat geeft niks @Joyce de warm, zo kan ik je alleen maar beter ondersteunen. Laat maar weten wat de uitkomst is! 

Reageer