Beantwoord

slecht odido tv app . beta versie LG

  • 29 December 2023
  • 7 reacties
  • 236 Bekeken

Mijn odido app (T-Mobile beta versie voor LG ) werkt echt niet hapert een loop fast. Niet moeite waard om te kijken . 
oplossing spoed a.u.b. 

Manders moet ik tv opzeggen . Echt triest 

 

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 31 December 2023, 12:10

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @danijell84, ik sta voor je klaar en help je super graag verder! Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Daarnaast ben ik benieuwd of je dit op bepaalde zenders ervaart of op alle. Alvast bedankt voor je moeite en voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Hoi ja ik heb alles probeert. App opnieuw installeren.  Een andere zender maak echt niet uit . Hapert een loop allen fast . 

Reputatie 7
Badge +1

Wat er niet bij vermeld staat of de tv verbonden is met een UTP kabel of dat er word gekeken door middel van WiFi,  sowieso heeft een bekabelde aansluiting altijd de voorkeur.

Bekabeld kan niet . Dat heb ik gezegd tegen Odido wanner ik bestelde alles EN hun beloofd dat alles zal perfect werken . Heb 1 wifi plus punt ook . Een all andere appjes werk perfect. Allen niet odidios app  

Reputatie 7
Badge +9

Hi @danijell84, je snelheid ziet er verder goed uit op een wifi verbinding. Heb je je tv al eens opnieuw verbonden met je wifi-netwerk? Daarnaast wil ik je verwijzen naar het algemene topic over de LG app: 

 

 

We zijn druk bezig met de ontwikkelingen van de app, hopelijk kunnen we snel de betá-versie verlaten!

En bèta versie al verlaten?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @shenra73, zoals je in het topic kan lezen wat Tommie gestuurd heeft, is er een nieuwe App beschikbaar voor de meeste LG modellen! Mocht je hier nog geen gebruik van maken, dan kan je de TV App verwijderen en opnieuw installeren zodat de nieuwste update gelijk op jouw TV komt te staan. 

Reageer