Met alle respect maar dan begrijp ik een ding niet, waarom word er voor dat men een keuze maakt niet gekeken op de diverse internet sites welke hier over gaan, en ook op dit forum wordt dit uit ten treure behandeld.
Of hier ooit een oplossing voor komt is en blijft voor eeuwig koffiedik kijken.
Wat voor de een acceptabel is hoeft voor de ander nog niet goed te zijn
Ik heb hier een voetbaliefhebber in huis en die ergert zich groen en geel aan de beelden er is niet naar te kijken
Heb hiervoor kpn gehad daarxwas ook van alles mis
Hoi @Monnijenhof,
Dit moet zeker aangepakt worden, fijn dat je erover begint! Ik ben eens goed door jouw dossier en de verbinding gaan spitten en hierover had ik een aantal vragen:
- Zo te zien ben je al enige tijd klant bij ons. Heb je dit probleem altijd al ervaren of is het recent op komen duiken?
- Hebben de acties die je gisteren vlak na jouw topic hebt uitgevoerd met een collega van mij geholpen?
- Welk probleem ervaar je precies? Onscherp beeld? Schokkerig beeld? Complete wegval?
- Ervaar je ook problemen op een TV Box die je direct bekabeld hebt aangesloten zonder tussenkomst van bijvoorbeeld een powerline adapter?
Ik ben benieuwd en ik hoor het graag zodat ik snel een mooie en adequate oplossing voor je kan bedenken!
goedemorgen,
we hebben er al vanaf het begin last van ook ,en er ook al van alles aan gedaan op 2 tv,s is het drama
alles is hier bedraad aangesloten door een monteur gelegd dus neem aan dat dat oke is ,het beeld is happerend ,schokkerig
gisteren gebeld met tmobile werd ik doorgezet naar ESPN (foxsport)omdat de dienst van hun afkwam
Het is een veelvoorkomend probleem zag ik….
mvg monique
Hallo @Monnijenhof
Neem ook hier eens een kijkje, misschien een oplossing en werkt het ook beter :
T-Mobile TV
ESPN legt het hele verhaal weer bij TMobile neer ,gaat lekker zo
Hoi @Monnijenhof,
Ik zie dat er inmiddels weer contact is geweest met onze telefonische collega’s en er samen met de collega een aanpassing is gedaan aan de resolutie instellingen. Ik ben benieuwd hoe de ervaring is nu deze is veranderd. Hou je ons op de hoogte?
Hoi ,klopt we kijken het een paar dagen aan
Mvg Monique
Helemaal goed @Monnijenhof! We wachten je terugkoppeling af. Mocht je in de tussentijd een vraag hebben, staat de Community vanzelfsprekend voor je klaar.
ESPN legt het hele verhaal weer bij TMobile neer ,gaat lekker zo
Het slechte beeld zit absoluut in de bron bij ESPN maar wordt nog eens (sterk) uitvergroot door het nieuwe tv platform van T-Mobile met minimale bitrates (/sterke compressie) ...
Word van het kastje naar de muur gestuurd ,espn zegt dat ze alleen voor de app en pc verantwoordelijk zijn, tv gaat via tmobile
Hi @Monnijenhof, merci voor het laten weten! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, dus ik wil je graag verder helpen aan een structurele oplossing. Zou jij hier een video/filmpje van het beeld kunnen plaatsen? Ook hoor ik graag nog of dit issue zich op twee van de TV Boxen afspeelt zoals jij hierboven aangeeft en dus niet op de derde TV Box? Of wordt er alleen op deze twee TV Boxen naar voetbal gekeken? Ik hoor het graag, want ik maak met alle liefde een taak aan voor onze specialisten om hier verder in te duiken!
Hoi Lisa ,we kijken op 2 kastjes
Morgenavond is er weer voetballen ,laten we het weten inmiddels resolutie aangepast kijken of dat dit helpt
Top dat je dit zo snel hebt aangevuld @Monnijenhof! Helemaal helder. Heel fijn als je ons na morgenavond van een nieuwe update kan voorzien. Fingers crossed dat jullie een verbetering opmerken. Zo niet, weet dan dat wij hier voor jullie klaar zitten om dit neer te leggen bij de technische dienst!
Het gaat nog niet top maar acceptabel
Op de zender 1 beter als bij ESPN helaas