Skip to main content

Beste, ook ik ervaar nog steeds problemen met de app. Schokkerig beeld. Kabel of wifi, geen verschil. Ook de app een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen effect! TV is Samsung UE65CU8070. App staat op versie firmware: 2000.2

Beste, ook ik ervaar nog steeds problemen met de app. Schokkerig beeld. Kabel of wifi, geen verschil. Ook de app een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen effect! TV is Samsung UE65CU8070. App staat op versie firmware: 2000.2

@Demi van Odido 

Hi @Jonner83, ik ben er voor je! Klopt het dat de beeldkwaliteit nu op 4K staat van deze televisie? Kun je dit eens aanpassen naar Full HD/1080P? Laat mij weten of dit uitmaakt. Anders ontvang ik graag een filmpje van het beeld, deze kun je bijvoorbeeld delen via Wetransfer. Ik pak dit dan op!

Hi @Jonner83, ik ben er voor je! Klopt het dat de beeldkwaliteit nu op 4K staat van deze televisie? Kun je dit eens aanpassen naar Full HD/1080P? Laat mij weten of dit uitmaakt. Anders ontvang ik graag een filmpje van het beeld, deze kun je bijvoorbeeld delen via Wetransfer. Ik pak dit dan op!

@Cheyenne van Odido , Het betreft een Samsung TV zoals eerder beschreven met type nummer. Ik ervaar dezelfde problematiek als andere community leden met een Samsung TV zoals alle andere meldingen in dit topic. In een filmpje via telefoon is niet te zien dat het beeld schokt. Wanneer er op een zender wordt gezet blijft het beeld eerst scherp en na een paar seconden blokkerig en onscherp. 

Ik lees in meerdere meldingen dat de app naar een oudere versie wordt teruggezet en dat daarmee het probleem is opgelost. 

Reageer