Skip to main content
Vraag

slecht beeld bij voetbalwedstrijden op LG tv

• October 2, 2026
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Bij voetbalwedstrijden en andere sportwedstrijden is het beeld slecht/blokkerig.

ik kijk via de app op de tv van LG. De tv heeft een bekabelde verbinding met de modem.

3 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 4, 2026

Hoe kan dit opgelost worden?

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • October 6, 2026

Hoi!

Tijdens een spannende wedstrijd wil je natuurlijk geen blokkerig beeld! Laten we daarom eerst een paar dingen proberen.

* Sluit de Odido TV App helemaal af.
* Geef je modem en eventueel de mediaconverter een reboot volgens de instructies via t.co/9RLEKvtwqX.
* Start daarna de Odido TV App opnieuw.
* Helpt dit niet? Verwijder de Odido TV App dan van je LG-tv en installeer deze opnieuw.

Ervaar je het probleem op alle zenders of alleen op één specifieke zender? Als het om één zender gaat, geef dan een voorbeeld door met de zender, het programma, de datum en het tijdstip waarop je het blokkerige beeld zag.

Ik heb je ook zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator-account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie is afgerond, praten we hier verder in het topic. Zo kunnen we gericht met je meekijken.

Ik zie je privébericht graag tegemoet!

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Gboersema, geweldig ik heb al je gegevens binnengekregen. Ik heb je alleen nog een code per e-mail gestuurd. Zou je deze code met mij in dit topic willen delen? Dan kan ik of één van mijn collega's je hiermee verder helpen!