Skip to main content
Beantwoord

Sitecom switch t.b.v. splitsen tv-signaal defect

  • 14 maart 2021
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Vandaag, 14-3, plotseling geen tv signaal meer.

Alle testen reeds gedaan; modem reset / entone reset,  echter geen resultaat.

Aangezien ik 3 Entone tv-kastjes heb is hier ook door T-mobile een switch bij geleverd.

Nu blijkt deze deze switch het probleem.

Als ik namelijk één van de Entone tv-kastjes rechtstreeks op het modem aansluit werkt het wel.

Hoe kan ik z.s.m. een nieuwe switch ontvangen.

Mij huidige switch is de : Sitecom LN-118 v1.002

 

Beste antwoord door Ginny

Hoi @DerPaulie, goed dat je aan de bel trekt! Ik wil graag zo snel mogelijk een nieuwe switch jouw kant opsturen, maar ik kan geen abonnement vinden op basis van het e-mailadres in jouw profiel. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe switch opgestuurd wordt!

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2021

Hoi @DerPaulie, goed dat je aan de bel trekt! Ik wil graag zo snel mogelijk een nieuwe switch jouw kant opsturen, maar ik kan geen abonnement vinden op basis van het e-mailadres in jouw profiel. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe switch opgestuurd wordt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen