Skip to main content

Vandaag, 14-3, plotseling geen tv signaal meer.

Alle testen reeds gedaan; modem reset / entone reset,  echter geen resultaat.

Aangezien ik 3 Entone tv-kastjes heb is hier ook door T-mobile een switch bij geleverd.

Nu blijkt deze deze switch het probleem.

Als ik namelijk één van de Entone tv-kastjes rechtstreeks op het modem aansluit werkt het wel.

Hoe kan ik z.s.m. een nieuwe switch ontvangen.

Mij huidige switch is de : Sitecom LN-118 v1.002

 

Hoi @DerPaulie, goed dat je aan de bel trekt! Ik wil graag zo snel mogelijk een nieuwe switch jouw kant opsturen, maar ik kan geen abonnement vinden op basis van het e-mailadres in jouw profiel. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe switch opgestuurd wordt!


Reageer