Meerdere resets hebben niks geholpen. Is dit een algemene storing of speelt dit alleen bij mij?
Regio Eindhoven
Meerdere resets hebben niks geholpen. Is dit een algemene storing of speelt dit alleen bij mij?
Regio Eindhoven
Hoi
Hoi
Nee heeft niet geholpen.
Nog altijd geen tv….
Hoi
Wellicht heeft het iets te maken met de doorgegeven verhuizing van mij voor eind oktober.
Ik heb twee pakketjes ontvangen (overigens verstuurd naar het adres waar ik de sleutel nog niet van heb).
En nu sinds woensdag geen tv meer.
Hoi
Hoi
Ik kijk tv op dinsdagavond. Op woensdagochtend zet ik deze aan en heb ik geen beeld meer behalve op de eerste drie kanalen. Er is niets maar dan ook niets veranderd aan de aansluiting of de kabel... Het ligt aan jullie en niet aan mij. En uiteraard gaat het om mijn box beneden met recorder. Gaan jullie hier nu nog iets aan doen of moet ik deze box ook maar gaan opruimen? Graag wel even terugstorten de kosten voor tv, espn compleet.
Misschien moeten jullie anders dit topic nog eens nazoeken want dat lijkt hetzelfde probleem te zijn:
https://community.t-mobile.nl/televisie-493/alleen-nederland-1-2-3-328226
Waarschijnlijk hebben jullie mijn TV-Box gewoon afgemeld/ongeregistreerd of iets dergelijks.
Er is een nieuwe modem + converter opgestuurd voor het nieuwe adres en het zou mij niet verbazen als via een fout mijn TV-Box vast is afgemeld.
Staan de favorieten toevallig aan op de TV Box? Het kan zijn, per ongeluk, dat je alleen de NPO zenders ziet omdat deze als Favoriet gemarkeerd zijn. Dit komt best vaak voor bij het ‘oude’ tv-platform en is een bug. Je kunt dit verhelpen door onderstaande handelingen door te lopen:
Indien het ook na deze laatste check nog niet zichtbaar is, laat het meteen weten, dan zorg ik ervoor dat ons onderzoeksteam het onder handen neemt zodat er wel een definitieve oplossing komt. Thanks voor je medewerking en sorry dat er nog geen resultaat is gekomen!
Staan de favorieten toevallig aan op de TV Box? Het kan zijn, per ongeluk, dat je alleen de NPO zenders ziet omdat deze als Favoriet gemarkeerd zijn. Dit komt best vaak voor bij het ‘oude’ tv-platform en is een bug. Je kunt dit verhelpen door onderstaande handelingen door te lopen:
Indien het ook na deze laatste check nog niet zichtbaar is, laat het meteen weten, dan zorg ik ervoor dat ons onderzoeksteam het onder handen neemt zodat er wel een definitieve oplossing komt. Thanks voor je medewerking en sorry dat er nog geen resultaat is gekomen!
Dit is niet het probleem en ik krijg met dit soort reacties ook een beetje het idee of dat je niet serieus wordt genomen.
Ik heb zojuist nogmaals contact gehad via de chat en na de zoveelste reset zal het probleem nu worden doorgespeeld naar een andere afdeling.
Ik moest rekening houden met nog 5 dagen verwerkingstijd. gewoon 11 dagen geen TV dan.
Ach ja, totaal geen urgentie, het schijnt voor jullie normaal te zijn.
Nou vandaag heb ik weer tv. Geen communicatie hierover maar ik ben positief verrast dat het weer werkt.
Hi
Ik heb zojuist ook gelijk een vergoeding voor je in orde gemaakt. Jij kunt deze terugzien in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik ben heel erg blij dat jij weer volop kunt genieten van alle zenders. Laat het gerust weten als wij je nog ergens anders mee kunnen helpen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.