Sinds een paar dagen krijg ik elke keer dat ik mijn odido tv app opstart een inlogscherm. Daar word ik natuurlijk niet vrolijk van. Is er wat gewijzigd en kan dat zsm teruggedraaid worden. Want anders zit ik weer snel bij Ziggo. Ik heb een Samsung tv uit 2018/19
Er is inderdaad afgelopen maandag een nieuwe update uitgerold voor Samsung TV’s (modellen 2018 t/m 2022). Goed dat je hier een topic over opent. Ik help je natuurlijk graag verder, ik kan mij voorstellen dat je graag gelijk wil genieten van TV!
Heb je al eens geprobeerd om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?
Mocht dit niet werken, wil je mij dan de volgende informatie sturen:
- Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
- Wat is de softwareversie van de TV?
- Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
- Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
- Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?
Wil je daarnaast ook nog je community profiel aanvullen met de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) aan je community profiel toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk met je meekijken!
Laat je mij weten hoe het zit? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Opnieuw installeren heeft het probleem niet verholpen. Na het opnieuw opstarten krijg ik de melding “Je internetverbinding doet het niet. We krijgen je niet verbonden met odildo tv. Kijk je even of het ligt aan je internetverbinding” met daaronder een knop Opnieuw verbinden. Deze melding kreeg ik voor de update ook elke keer maar dan kon ik doorklikken. Nu doet de knop niets meer. Als ik de app afsluit en opnieuw start dan moet ik mijn tv klantnummer en pincode invoeren en dan pas kan ik tv kijken.
Hierbij de gevraagde gegevens.
- Samsung qe65q8fna
- Tizen 4.0
- T-ktm2deuc-1341.2,bt-s
- 2.0.5184
- Geen probleem op de tvbox in een ander kamer
- Verbonden met odildo thuisnetwerk
Hey
Ik zie dat je op best veel apparaten bent ingelogd op je tv account, dit kan ervoor zorgen dat je opnieuw moet inloggen elke keer. Ik heb om te testen alle accounts uitgelogd. Kan je opnieuw inloggen op je tv en kijken of de melding, na de 1e inlog, nog steeds voorkomt?
Hoi Tommie.
De tv komt uit 2018 En is gewoon aangesloten via de utp kabel (andere apps zoals YouTube en Netflix werken direct).
Ik heb de app nogmaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Echter krijg ik nu direct de melding “je internetverbinding doet het niet. We krijgen je niet verbonden met Odido TV. Kijk je even of het ligt aan je internetverbinding?” En een knop opnieuw proberen. Alleen nu kan ik helemaal niet meer inloggen.
het klopt dat er veel apparaten op zitten. Met 2 kids die een iphone en ipad hebben gaat dat al snel. Echter heb ik hier nooit problemen mee gehad en heb ik nooit opnieuw moeten inloggen.
Ik heb gisteren na meerdere pogingen toch nog tv kunnen kijken. Het bovenstaande probleem blijft. Na opstarten van de tv en het openen van de Odido app krijg ik eerst de melding en kan ik niet meer verder. Ook als ik eerst een andere app opstart die internet gebruikt. Als ik de odido app nogmaals opstart krijg ik pas een inlogscherm.
Hey
Ik ben al 22 dagen handmatig meerdere keren per dag aan het inloggen. Inmiddels kan ik mijn gebruikersid dromen. 24 jaar bij ziggo gezeten zonder problemen. 1 jaar over naar odido en al 2 x dit probleem gemeld. Hoe gaan jullie dit goedmaken? Sturen jullie een gratis tv kastje op zodat ik tv kan kijken zonder in te loggen of moet ik ingaan op de kortingsactie bij ziggo?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.