Beste @Jasper785
Heb je de Set Top Box (TV kastje) al een keer helemaal uitgezet? (Netstekker even eruit). Wellicht laadt ie dan de gids weer opnieuw…
Groet, Folkert
Beste @Jasper785
Heb je de Set Top Box (TV kastje) al een keer helemaal uitgezet? (Netstekker even eruit). Wellicht laadt ie dan de gids weer opnieuw…
Groet, Folkert
Zojuist gedaan maar nu krijg ik na het initialiseren en opstarten helemaal geen beeld meer. Nu is het beeld helemaal zwart !
En het blijft zwart nu.. graag oplossing want ik kan nu geen tv kijken
Kun je aangeven welk type kastje je precies hebt?
Kun je aangeven welk type kastje je precies hebt?
Heb de T-Mobile klantenservice al gebeld, uitstekend geholpen daar door ene Chris.
Probleem is opgelost (na het herstarten van het TV kastje zonder netwerkkabel en modem herstart), maar toch bedankt voor je hulp :-)
Dat horen we graag! Bedankt voor het terugkoppelen.