Skip to main content

Misschien toeval, maar sinds de verandering van TMobile naar Odido heb ik last van een haperend tv beeld. Om de paar minuten blijft het programma waarnaar gekeken wordt hangen alsof er een langspeelplaat blijft hangen. Door te switchen naar een andere zender en dan weer terug lost het zich voor een paar minuten op. Heel irritant waardoor we geen reguliere tv meer kunnen kijken momenteel. De streamingsdiensten doen het wel goed en daar hapert de tv niet bij.

Alle zogenaamde oplossingen zijn al diverse uitgevoerd, netstekkers eruit, modem opnieuwe opstarten, reset van de tv naar fabrieksinstellingen, etc…. maar helaas geen resultaat nog.

Kan iemand mij helpen en vertellen wat de oorzaak en oplossing zou kunnen zijkn?

Alvast dank

Het voordeel van eigen apparatuur hebben, is dat je makkelijker over kunt stappen naar een andere provider. Je sluit het even aan met de apparatuur van de provider en daarna gebruik je je eigen apparatuur weer, zodat al je instellingen blijven zoals je gewend bent. Het blijft echter wel vreemd dat in mijn geval beide eigen routers ineens niet meer werken, maar ik zal er nooit achter komen wat er nu precies aan de hand was.

Een paar keer per dag loopt het internet nog steeds ‘vast’. Zowel met mijn eigen nieuwe routers, als met de Odido router. Tv-beeld hapert dan, of de internet radio stopt een aantal seconden. Als ik dan snel een speedtest uitvoer, is de downloadsnelheid heel laag. De uploadsnelheid blijft wel altijd goed. Ik ben het uitzoeken erg zat, dus ik accepteer het maar.

Als ik binnen 2 maanden van Odido niet een mooi aanbod krijg om het abonnement te verlengen, stap ik ook weer over naar een andere provider. Je bent een dief van eigen portemonnee als je zomaar je abonnement door laat lopen.


Reageer