Skip to main content

Ben al vanaf 23 november.bezig om weer tv te kunnen kijken.word elke van het kastje naar de muur gestuurd.mijn nieuwe kastje zal komen enz enz.Blij dat ik een week geleden gekozen heb om over te stappen.Als internet ook nog uitvalt heb k niks.en ja al vanaf 23 november bijna een maand verder en nog 2 weken voordat eindelijk mijn andere abonnement ingaat ruk tmobile.de tv kastje word echt niet meer opgestuurd in 2 weken.dus dit alles vind ik jullie slecht 

Goedemiddag @Svdbrink1986, van harte welkom op de Community!

Sterk dat je jouw verhaal doet hier, ik vind het betreurenswaardig dat dit jou ertoe aangezet heeft om ergens anders een abonnement af te nemen. Sorry dat er niet meteen een oplossing geboden kon worden!

Vandaag is het pakketje met de vervangende TV Boxen aangeboden bij PostNL. Ik heb meteen gekeken en zie dat deze morgen tussen 15:30 en 18:00 bezorgd worden. Wellicht mosterd na de maaltijd, maar zo kun je het restant van jouw contract nog een de best mogelijke manier tv-kijken. Ik vind het oprecht erg jammer dat je ons verlaat, maar respecteer en begrijp je beslissing zeker wel. Hopelijk mogen we je ooit nog eens verwelkomen bij Thuis en als dat het geval is, klop dan bij één van ons aan. Dan zorgen wij ervoor dat we jouw aanvraag in perfecte banen geleiden!