Ik heb een vraag. Met wat voor signaal word de bediening van de afstandsbediening naar de tv box en of tv box met harddiskrecorder gebruikt? Ik zit er namelijk over na te denken om tmobile thuis af te sluiten, maar de tv box en of tv box met harddiskrecorder komt in een gesloten kast te staan, Is dit mogelijk?
Mvg
Hallo Eitje0,
De tvbox maakt gebruik van een infrarood afstandsbediening. hierdoor heb je een zichtlijn nodig met het apparaat. als je deze dus in een kastje plaatst dan moet deze open staan
De settopbox met harddisk recorder heeft de mogelijkheid om een externe IR aan te sluiten. (heb ik nog nooit geprobeerd) je zou kunnen proberen om dan https://www.partsnl.nl/a/marmitek-infraroodverlenging-draadloos-25008174-2-ir-leds-blister-85800040?gclid=EAIaIQobChMIjMygt9n31QIVDT4bCh1eNAIpEAQYBCABEgIdUPD_BwE te bestellen.
De box zonder harddisk recorder is zo klein dat deze meestal onder de tv past.
Hoi Eitje10,
Grappig dat er toevallig net een ander topic over het infraroodsignaal is gestart: Locatie Infrarood sensor entone 515b.
Heeft het antwoord van Hidden.nld je geholpen? We horen graag een update.
Hoi Eitje10,
Grappig dat er toevallig net een ander topic over het infraroodsignaal is gestart: Locatie Infrarood sensor entone 515b.
Heeft het antwoord van Hidden.nld je geholpen? We horen graag een update.
Er staat ‘de box zonder recorder is zo klein dat ie onder de tv past; dat is natuurlijk waar. Echter, hierdoor heb je ook een kabel zichtbaar, terwijl we net alle kabels weg willen werken. Dat is dus onmogelijk met jullie box begrijp ik?? En waarom is dat? De Ziggo box kon het bijvoorbeeld prima aan .. waarom bij jullie niet? Groetjes, Mandy
Hi
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb de link direct aangepast. Nu kom je weer in het juiste topic terecht.
Er zijn inderdaad drie kabels nodig voor een TV Box: 1) stroom 2) TV signaal vanuit de UTP 3) HDMI kabel naar de TV. Hoe ziet de opstelling er bij jou uit? Kun je een foto bijvoegen? Waarschijnlijk dat de locatie van de TV Box de meeste winst oplevert qua niet zichtbaar zijn van de kabels.
Hoi
Mocht je nog hulp of tips kunnen gebruiken, let me know!
Maar het is een goede tip. Dank! Ik ga er over nadenken.
Hi
Ik vind het geluid echt heel zacht van de app. Ter vergelijk: we zetten de tv meestal op sterkte 10 - 11 en moesten nu echt richting de 19 - 20.
Dat was het vooral.
Hi
Hi
Groetjes, Mandy
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.