Mijn extra settop boxjes werken niet. geeft aan dat registratie niet gelukt is. registratie code is wel goed.
Wat is hier de oorzaak van?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Sinnebrink,
Oh, dat is niet zo mooi! Die boxjes moeten we natuurlijk wel werkend krijgen. Ik ben benieuwd welke registratie code je hebt gebruikt. Het TV klantnummer (bestaat alleen uit cijfers) welke je nodig hebt is namelijk net iets anders dan het klantnummer van je abonnement. Je kunt het TV klantnummer ook terug vinden in My T-Mobile Thuis.
Oh, dat is niet zo mooi! Die boxjes moeten we natuurlijk wel werkend krijgen. Ik ben benieuwd welke registratie code je hebt gebruikt. Het TV klantnummer (bestaat alleen uit cijfers) welke je nodig hebt is namelijk net iets anders dan het klantnummer van je abonnement. Je kunt het TV klantnummer ook terug vinden in My T-Mobile Thuis.
Het betrefd een extra kastje. De andere bestaande kastjes werken wel. Ik heb dezelfde gegevens in gevoerd als bv de tv anywere. Hij geeft aan registratie mislukt?
Hey Nijaderuma, begrijp ik het goed dat de inlog op de TV Box wel lukte, maar voor TV Anywhere niet? Dan wil ik graag je postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht. Kun je mij ook vertellen welk klantnummer, pincode je gebruikte voor de registratie? Let op, geef deze nooit in een openbaar bericht door en alleen aan een T-Mobile Thuis moderator! :)
Dan kijk ik of ik het kan verhelpen voor je.
Dan kijk ik of ik het kan verhelpen voor je.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.