Skip to main content
  • Welk probleem ervaar je (zie je een haperend beeld of een gekke gloed)?
    Ik zet altijd de stroom van 1 Settopbox uit met een schakelaar. Als ik de schakelaar inschakel gaat de tv en settopbox aan. Regelmatig heeft de settopbox dan netwerk issues. Op de tv zie ik dan een zender (beeld+geluid) , maar ik kan de gids dan niet openen. Deze geeft dan aan dat er geen netwerkverbinding is.
    Als ik dan de stroomstekker uit de settopbox haal, en deze weer terugstop werk het weer. 
    Ik heb alle netwerkcomponenten al een keer uitgezet en ingeschakeld volgens de instructie (glasvezelmodem / modem )
    De TV boxen zijn met utp kabel aangesloten, niet met wifi

  • Deel twee voorbeelden van een programma, zender inclusief de datum en het tijdstip.
    3-10-2024, 21:00u, NPO 1

  • Speelt dit bij opnames, live tv-kijken en/of bij Terug Kijken?
    Deze werken dan niet, ik kan dan alleen live kijken.

  • Speelt het op alle zenders of specifiek bij bepaalde zenders?
    Alle zenders

  • Ervaar je ook problemen met TV Anywhere?
    Nee

  • Kijk je via de App of via de TV Box?
    TV Box

  • Als je meerdere TV Boxen hebt, gebeurt het dan op alle TV Boxen?
    Nee, maar de andere staat altijd op stroom. 

@Capper Dit probleem ervaar ik ook. Dat is een fout van de Mediabox, eigenlijk moet hij naar een str0omonderbreking naar de laatste power status terug keren, dus terug naar stand-by, dat doet hij niet en gaat online zonder probleem. De foutjes in gids menu kan je verhelpen door in instelling de box laten opnieuw starten of ethernet verbinding renieuwen.


Ja, maar dit is iedere dag. Als ik iedere dag dit apparaat twee keer moet opstarten is er iets mis met dit product
Het is niet echt een stroom onderbreking. Ik zet het apparaat eerst uit met de afstandsbediening, en dan haal ik de stroom eraf.

@Odido een oplossing graag


Reageer