Beantwoord
Settop box elke dag opnieuw opstarten, wat is er mis?
Elke dag dien ik de settop box opnieuw opstarten. Dat lijkt me niet normaal.
Aangesloten door de monteur op 25 januari 2018.
Wat is er fout. Het betreft slechts een van de twee boxen
Aangesloten door de monteur op 25 januari 2018.
Wat is er fout. Het betreft slechts een van de twee boxen
Beste antwoord door Sterre
Hi Eric!
Bedankt voor je uitgebreide omschrijving en de zaken die je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen. Ik help je graag verder zodat je weer ongestoord TV kunt kijken, ook via je andere TV Box! Zover bekend zijn er geen problemen met de Salora TV, alleen Philips TV's hebben soms een update nodig om goed te kunnen communiceren met de TV Box. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Kun je mij ook meteen het MAC-adres en het serienummer van de TV Box met problemen sturen? Alvast bedankt!
Bekijk origineelBedankt voor je uitgebreide omschrijving en de zaken die je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen. Ik help je graag verder zodat je weer ongestoord TV kunt kijken, ook via je andere TV Box! Zover bekend zijn er geen problemen met de Salora TV, alleen Philips TV's hebben soms een update nodig om goed te kunnen communiceren met de TV Box. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Kun je mij ook meteen het MAC-adres en het serienummer van de TV Box met problemen sturen? Alvast bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.