Skip to main content

De settings van de nieuwe media box , reageerd traag. Als ik de settings aanklik met “OK” kan het wel 10 seconden duren voordat de settings verschijnen

Hi @Stronkie1974, is het alleen bij de optie ‘settings’ dat de Mediabox traag reageert of komt dit ook voor als je andere functies van de Mediabox wil gebruiken? Zou je de Mediabox een powerflip willen geven? Dit kan je doen door het modem en de Mediabox van de stroom halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de Mediabox weer in het stopcontact stoppen zodat deze weer opnieuw kan opstarten. Hou je me op de hoogte? 


Hi @Stronkie1974, is het alleen bij de optie ‘settings’ dat de Mediabox traag reageert of komt dit ook voor als je andere functies van de Mediabox wil gebruiken? Zou je de Mediabox een powerflip willen geven? Dit kan je doen door het modem en de Mediabox van de stroom halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de Mediabox weer in het stopcontact stoppen zodat deze weer opnieuw kan opstarten. Hou je me op de hoogte? 

Soms ook bij andere selecties 

Ik heb Sandra en Jurien al een filmpje opgestuurd via Teams.

Ow de verbinding is bekabeld.. Ik kan het filmpje niet delen hier.. te groot


Hey @Stronkie1974, dat kan kloppen. Op de Community kunnen we geen filmpjes delen, dat lukt wel via WeTransfer. Maar als Sandra en @Hans-Juriën op de hoogte zijn moet het goedkomen! 


Dit topic staat verkeerd , zou in de beta topic van de mediabox moeten staan

Kunnen jullie deze verplaatsen please?


Hoi @Stronkie1974, dit heb ik meteen gedaan! Groetjes, Ishana


Reageer