Skip to main content

Ik had vandaag verbinding met internet, al heb ik op 20 februari 2024 gevraagd om deze aan te sluiten, omdat ik tot dat moment een contract heb bij een andere provider. Ik wil natuurlijk niet twee bedrijven tegelijk betalen voor internet en tv. Wat moet er gebeuren om de dienstverlening uit te stellen tot 20 februari 2024?

@Anzhelika, allereerst van harte welkom bij Odido! 😀 Als ik het goed begrijp zou jouw contract bij ons pas ingaan per 20 februari 2024, maar is dit nu al gebeurd, klopt dit? Op dit moment kan ik niet bij jouw gegevens. Ik wil je daarom vragen jouw klantnummer, dat er uitziet als ABC12345, toe te voegen aan je profiel. Laat je het mij weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!


@Anzhelika, allereerst van harte welkom bij Odido! 😀 Als ik het goed begrijp zou jouw contract bij ons pas ingaan per 20 februari 2024, maar is dit nu al gebeurd, klopt dit? Op dit moment kan ik niet bij jouw gegevens. Ik wil je daarom vragen jouw klantnummer, dat er uitziet als ABC12345, toe te voegen aan je profiel. Laat je het mij weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

Goedemiddag. Op 10 november heb ik klantnummer ABC12345 toegevoegd aan mijn profiel, toen ik het eerste bericht ontving. Bedankt! Ik hoop op een positief besluit.

 


Hey @Anzhelika, ABC12345 is het klantnummer voorbeeld. Een klantnummer bestaat uit drie letters en vijf cijfers. Jouw eigen klantnummer kun je vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345.


Hey @Anzhelika, ABC12345 is het klantnummer voorbeeld. Een klantnummer bestaat uit drie letters en vijf cijfers. Jouw eigen klantnummer kun je vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345.

Mijn pagina (https://www.odido.nl/geen-toegang) is geblokkeerd om redenen die ik niet ken. Daarom kan ik het klantnummer niet opzoeken. Mijn naam is Anzhelika Prokhorova. IP Address192.168.1.1


Hi @Anzhelika, zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement ook omhoog halen! 


Hello, Tommy! I try to write yoy by person message, but i do not to do it. Because if you do not mind i will write here. My adress *** Date of birth ***. My bank account is *** (aangepast door moderator). Today i saw that Odido has sent me an invoice for payment, despite my request to postpone the date of service to february. I am really upset about this…. 


Hi @Anzhelika, we would love to help you out, but we can only help you out if you send us your details. Because this is a public post, please send them via a private message. Alternatively, you can enter your customer number (which looks something like ABC12345) in your Community profile page. 

We would love to help you out soon, I am sure that we can solve this for you!


Hi @Anzhelika, we would love to help you out, but we can only help you out if you send us your details. Because this is a public post, please send them via a private message. Alternatively, you can enter your customer number (which looks something like ABC12345) in your Community profile page. 

We would love to help you out soon, I am sure that we can solve this for you!

Good afternoon. I already wrote above, in previous messages to your colleagues, that I cannot get to my personal page because this page is blocked for reasons unknown to me. I'm really very upset. When you offered your services, your colleagues assured me that the connection would begin in February, because I had a contract with another company before that date. However, they connected it immediately as soon as the equipment was installed. I’ve been writing about this since day one, but they are asking me for data from a page that is blocked. I have already received an invoice for payment, although I do not use it. I don’t see this as compliance with the agreements, and it seems, unfortunately, that I will be forced to refuse services.


Hi @Anzhelika, can you send me a private message containing your postcode, house number, date of birth and the last four digits of your account number? Then I can also find your subscription. 


Reageer