Skip to main content

Ik heb precies 70 dagen geen tv gehad. Vandaag is een KPN monteur geweest en hij heeft alles wat ergens in een centrale fout zat ( verkeerde poort en gedraaide kaart?) verholpen en mijn modem een reset gegeven. Volgens hem had dit door T-Mobiles in 3 dagen opgelost kunnen zijn

dus 4 keer vrij nemen voor monteur die langs komt, 3x kastjes en modem retour sturen, uren aan de telefoon voor niks. Hoezo dan? Bij T-Mobiles kun je geen klacht indienen. Ze hebben geen formulier hiervoor en geen klachten functionaris 

mag via de mail maar dat levert weinig op

Hey @Annelies 1, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben erg blij dat de monteur het heeft kunnen verhelpen. Ik gok dat wij in de verkeerde hoek zaten te zoeken maar gelukkig is het nu opgelost. Heb je toevallig al contact gehad over een vergoeding dat je zolang geen tv hebt kunnen kijken? Zo niet zal ik dit meteen voor je in orde maken. Het enige wat ik dan nodig heb is de datum wanneer het begonnen is, de eerste melding bij ons. Dan zal ik de kosten van TV voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend met een volgend factuur. 


Alleen dat geld terug is natuurlijk niet toereikend voor zo’n grote blunder

jullie call center is echt niet fijn om zaken mee te doen ( er zijn wel kundige mensen bij klantenservice)

weet je hoeveel uur ik vrij heb moeten nemen?


Vanaf 29 juni heb ik geen tv gehad maar ja zoals ik schreef 70 dagen


Hey @Annelies 1, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb 29 juni tot en met vandaag, 07 september je tv kosten gecrediteerd. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Wat ik eventueel als extra coulance kan aanbieden is 1 maand lang een gratis zender pakket. Kan ik dit ook voor je in gang zetten?  


Nee daar heb ik niks aan. Jullie leveren gewoon slechte service. Mensen aan de telefoon op dag 40 die zeggen dat ze er nog niet aan toe gekomen zijn. Daar zakt je broek toch van af?


En dan is het stil. Wat geven jullie mij als vergoeding voor jullie vreselijke service? Of hebben jullie liever slechte reclame? Dit is echt behoorlijk slecht zoals jullie klanten behandelen 


Hoi @Annelies 1, ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Natuurlijk zul je niet betalen voor iets wat je niet hebt ontvangen, daarom heeft Tommie dit meteen in orde gemaakt! Daarnaast kunnen we speciaal voor jou één maand lang een gratis zender pakket aanbieden. Ik hoor graag welke je zou willen! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer