Skip to main content

Goedenavond, zojuist heb ik lang met een medewerker van de klantenservice gesproken, maar hij kwam er niet uit en adviseerde het in de community voor te leggen. 

Sinds gisteren hebben wij T-Mobile. Alles werkt, internet en TV, maar nu wil ik op mijn Samsung TV mijn Netflix abonnement tevoorschijn halen en zie dat nergens in de Samsung appstore staan. Alleen een gratis versie, maar die is ook niet te downloaden. Daarna naar de internetbrowser, maar daar staat bij alles wat ik intyp aan url dat de server niet is gevonden. De medewerker heeft alle stappen doorlopen en zei dat alles werkt. Heeft zelfs de modem gereset en de tvbox etc etc, maar niets werkt. Ik zou heel graag Netflix willen kijken, dus hoop op een snelle oplossing. Alvast bedankt!!

PS ik ben niet zo handig in deze materie, dus graag een reactie in Jip en Janneke :-)

Hi @Peetjemet, welkom op onze Community!

Ik denk dat het aan de tv ligt. Zou je de tv kunnen resetten en dan opnieuw verbinding kunnen maken met internet. Zou je daarna twee testen kunnen doen om te kijken of je verbinding hebt met de Smart Hub en met internet, dit doe je zo: Ga naar

 

Reset

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Resetten.

 

Check

Smart Hub verbinding check: Instellingen → Ondersteuning → Zelfdiagnose → Smart Hub-verbindingstest starten.
Internet check: Instellingen → Algemeen → Netwerk → Netwerkstatus.

 

Ik hoor graag of dit geholpen heeft!


Beste Tommie, dank je voor je reactie. We zien alleen geen optie om te resetten. Wel zelfdiagnose, maar daar staat geen resetten onder. 

 

Maar ik las dat Netflix per afgelopen december geen app meer ondersteund op een TV van voor 2012. Wij hebben die van ons eind 2011 gekocht. Zou dat het kunnen zijn? Al blijft het nog wel raar dat we sowieso niet op de internetbrowser kunnen. 


@Peetjemet bedankt voor je snelle reacite.

Dat zou inderdaad de reden dan zijn waarom de app niet werkt en waarschijnlijk mijn stappenplan ook niet. Als je op google, het type tv en model invoert met de vraag “hoe te resetten”, zal hier vast een werkend stappenplan voor zijn. Echter durf ik het daarop ook niet te gokken omdat de tv al meer dan 10 jaar oud is… Wellicht kan je de klantenservice van de tv fabrikant proberen.


Reageer