Skip to main content

Sinds een paar weken over naar t-mobile. Ziggo heeft nu eenmaal een lage upload en die vind ik belangrijk. Internet voldoet maar TV. Wow dan zouden jullie toch eens naar de Ziggo Nextbox moeten kijken.

Wat ik het meest mis is dat er bij de meeste series geen seizoenen staan en afleveringsnummers.  Zo weet je eigenlijk niet wat je kijkt en van wanneer.

Verder mag het verwijderen van een programma wel 1 stap minder. 1 x op de.prullembak drukken en 1 x bevestigen zou genoeg moeten zijn.

En waarom is keer 64 spoelen zo langzaam. Je zou denken ongeveer 1 minuut per seconde te spoelen maar dat haalt ie nooit.

Ook als.ik iets terugkijk met begin gemist. Dan is de gids niet beschikbaar en moet ik het terugkijken afbreken.

Laatste wens is om de favorietenlijs gewoon door te nummeren. Wat bij mij zender 12 is is in werkelijkheid zender 742. Als ik van bijvoorbeeld zender1 naar 12 wil skippen moet ik dus 742 intikken. Gewoon van 1 tot 40 in mijn geval zou fijner werken.

Want onthoud die nummers maar eens met 40 zenders in je favorieten.

Tv Box werkt met ir niet met Bluetooth. Steeds maar richten is niet van deze tijd vind ik.

Kortom genoeg ruimte voor verbetering en anders kun je gelukkig altijd weer terug. Dan maar iets minder upload.

 

Hi @SLLover, ik wil je allereest van harte welkom heten bij ons en op onze Community! 😄

Ik wil je ontzettend bedanken voor alle feedback op de TV dienst. Dit nemen we zeker mee en door middel van jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat we onze diensten continue kunnen verbeteren. Mocht je in de toekomst nog andere verbeterpuntjes voor ons hebben, dan wil ik je graag wijzen op het volgende topic: Wensen & Suggesties voor Thuis. Zoals de titel aangeeft, kan je hier al jouw wensen en suggesties achterlaten en zullen wij ons best gaan doen om deze toe te passen! 


Mooie opsomming die ik volledig herken en onderschrijf. Wij komen ook van een ziggo nextbox en mijn vrouw wil na afloop van het  jaarcontract terug naar ziggo vanwege de matige tv box ervaring. Voor de rest ben ik tamelijk tevreden met T-Mobile internet, vooral ook qua prijs, dus ik hoop dat T-Mobile de kijkervaring met de tv-box heel snel verbeterd anders zijn we per 2024 weer terug naar Ziggo.


@wlmpie We zijn coninue bezig om onze diensten te verbeteren. Een aantal van jouw punten staan ook hoog op het wensenlijstje zoals de nummers van seizoenen en afleveringen, de snelheid om door te spoelen etc.. Hopelijk komt hier dan ook snel verbetering in! 😊


Reageer