Sinds een paar weken over naar t-mobile. Ziggo heeft nu eenmaal een lage upload en die vind ik belangrijk. Internet voldoet maar TV. Wow dan zouden jullie toch eens naar de Ziggo Nextbox moeten kijken.
Wat ik het meest mis is dat er bij de meeste series geen seizoenen staan en afleveringsnummers. Zo weet je eigenlijk niet wat je kijkt en van wanneer.
Verder mag het verwijderen van een programma wel 1 stap minder. 1 x op de.prullembak drukken en 1 x bevestigen zou genoeg moeten zijn.
En waarom is keer 64 spoelen zo langzaam. Je zou denken ongeveer 1 minuut per seconde te spoelen maar dat haalt ie nooit.
Ook als.ik iets terugkijk met begin gemist. Dan is de gids niet beschikbaar en moet ik het terugkijken afbreken.
Laatste wens is om de favorietenlijs gewoon door te nummeren. Wat bij mij zender 12 is is in werkelijkheid zender 742. Als ik van bijvoorbeeld zender1 naar 12 wil skippen moet ik dus 742 intikken. Gewoon van 1 tot 40 in mijn geval zou fijner werken.
Want onthoud die nummers maar eens met 40 zenders in je favorieten.
Tv Box werkt met ir niet met Bluetooth. Steeds maar richten is niet van deze tijd vind ik.
Kortom genoeg ruimte voor verbetering en anders kun je gelukkig altijd weer terug. Dan maar iets minder upload.
Â