Skip to main content

Ik probeer van mijn Android 12 telefoon via screencast naar mijn tv te delen.

Dit werkt voor de rest van mijn telefoon en apps, maar in de TV Anywhere app is het beeld zwart en hoor alleen geluid.

Hoe zorg ik dat de screencast gewoon werkt?

Hoi @shirvhecjh,

Welkom op de Community!

Ik meen me te herinneren dat de screencast-functie niet goed samenwerkt met de TV Anywhere-app. Heb je toevallig een Chromecast? Dan kun je direct vanuit de app naar je TV streamen. Of heb je een van de Smart TV's die in dit topic genoemd worden? Dan kun je de app installeren op je TV en heb je je telefoon niet eens nodig.

Kun je iets met deze suggesties?


Hoi @shirvhecjh,

Welkom op de Community!

Ik meen me te herinneren dat de screencast-functie niet goed samenwerkt met de TV Anywhere-app. Heb je toevallig een Chromecast? Dan kun je direct vanuit de app naar je TV streamen. Of heb je een van de Smart TV's die in dit topic genoemd worden? Dan kun je de app installeren op je TV en heb je je telefoon niet eens nodig.

Kun je iets met deze suggesties?

Dank je. Helaas heb ik geen Chromecast, noch een geschikte smart TV voor de T-Mobile TV app


Hi @shirvhecjh, hartstikke goed dat je via deze weg aanklopt! Heel fijn dat @TMTV jou meteen te hulp heeft geschoten. De screencast-functie werkt inderdaad niet met de TV Anywhere App jammer genoeg. Dit werkt enkel met een Google Chromecast of met AirPlay, sorry. Mocht je geen Chromecast willen aanschaffen, dan kun je er ook voor kiezen om via een laptop/PC TV Anywhere te bekijken. Weet jij zo voldoende? 😊

 


Reageer