Skip to main content
Ons beeld in de woonkamer vertoond de laatste tijd schitteringen ( net of dat het sneeuwt maar dan op pixel formaat ). Het is moeilijk uit te leggen, ik zou bij zeggen, kom zelf even kijken maar dat gaat natuurlijk niet. Tijdens het schrijven van dit stuk zie ik dat er een mogelijkheid bestaat om een media bestand te uploaden.

Ik zal vanavond met de mobiel proberen een kort fragmentje vast te leggen.

Misschien dat meerdere klanten dit verschijnsel ook hebben.

Het is alleen bij TV kijken via de Huawei HG659. Wij kijken ook Netflix via de Xbox en dan is het beeld perfect. Boven is het beeld ook goed.



Wordt vervolgt.......
Via een andere topic navraag gedaan hoe je een filmpje kan toevoegen aan een conversatie (bijlage dus).

Zie mijn andere topic "Film toevoegen"
Ik heb het mogelijk gevonden 😀




probleem met de hdmi kabel. probeer een andere of draai hem om
Hi @Michel_1970 Mijn eerst ingeving zou inderdaad ook de HDMI-kabel zijn. Is het voor jou mogelijk om testen met een andere HDMI kabel? Mogelijk helpt het ook om de TV Box aan te sluiten op een andere HDMI poort op de TV. Laat zeker even weten wat het resultaat is!

Reageer