Schijfruimte blijft vol terwijl er geen opnames zijn. Geeft al vol aan als je 1 uur hebt opgenomen. Ook het pauzeren van programma's is niet meer mogelijk. Ik ben zeer zeer zeer ontvreden over het hele tv gebeuren van T-mobile! Heel veel spijt van mn overstap.
Bladzijde 1 / 1
Hi Assie2305,
Dat is natuurlijk niet handig, je wilt meer kunnen opnemen en gewoon programma's kunnen pauzeren. Het klinkt alsof jouw TV Box een powerflip nodig heeft. Kun je de stappen uit dat topic uitvoeren? Dat is de snelste manier om weer optimaal gebruik te kunnen maken van de functies!
Dat is natuurlijk niet handig, je wilt meer kunnen opnemen en gewoon programma's kunnen pauzeren. Het klinkt alsof jouw TV Box een powerflip nodig heeft. Kun je de stappen uit dat topic uitvoeren? Dat is de snelste manier om weer optimaal gebruik te kunnen maken van de functies!
Powerflip gedaan, geen verandering! Zijn het soms gebruikte kastjes waar nog opnames van de vorige gebruiker(s) op staan? Baal hier ontzettend van.
Goed dat je het in ieder geval geprobeerd hebt, Assie2305! Het zou mooi geweest zijn als het verschil had uitgemaakt, maar we gaan gewoon verder proberen! Kun je jouw TV Box een fabrieksreset geven? Hierdoor valt de Box terug in zijn fabrieksinstellingen en zou alles het weer moeten doen. Je leest in dit topic hoe je dat kunt doen.
Het kan kloppen dat je een refurbished TV Box hebt gekregen. We doen een grote schoonmaak in, controleren, repareren en resetten alle TV Boxen die we terug krijgen van klanten. Wanneer de TV Box de keuring heeft gehaald, sturen we deze naar een nieuw baasje, zodat de klant een als nieuwe TV Box ontvangt. Wellicht is dit bij jouw TV Box niet helemaal goed gegaan, excuus!
Het kan kloppen dat je een refurbished TV Box hebt gekregen. We doen een grote schoonmaak in, controleren, repareren en resetten alle TV Boxen die we terug krijgen van klanten. Wanneer de TV Box de keuring heeft gehaald, sturen we deze naar een nieuw baasje, zodat de klant een als nieuwe TV Box ontvangt. Wellicht is dit bij jouw TV Box niet helemaal goed gegaan, excuus!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.