Skip to main content
Beantwoord

Schijfruimte vol na 1 uur opname


Schijfruimte blijft vol terwijl er geen opnames zijn. Geeft al vol aan als je 1 uur hebt opgenomen. Ook het pauzeren van programma's is niet meer mogelijk. Ik ben zeer zeer zeer ontvreden over het hele tv gebeuren van T-mobile! Heel veel spijt van mn overstap.

Beste antwoord door Sterre

Hi Assie2305,

Dat is natuurlijk niet handig, je wilt meer kunnen opnemen en gewoon programma's kunnen pauzeren. Het klinkt alsof jouw TV Box een powerflip nodig heeft. Kun je de stappen uit dat topic uitvoeren? Dat is de snelste manier om weer optimaal gebruik te kunnen maken van de functies!
Bekijk origineel

3 reacties

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2018
Hi Assie2305,

Dat is natuurlijk niet handig, je wilt meer kunnen opnemen en gewoon programma's kunnen pauzeren. Het klinkt alsof jouw TV Box een powerflip nodig heeft. Kun je de stappen uit dat topic uitvoeren? Dat is de snelste manier om weer optimaal gebruik te kunnen maken van de functies!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 januari 2018
Powerflip gedaan, geen verandering! Zijn het soms gebruikte kastjes waar nog opnames van de vorige gebruiker(s) op staan? Baal hier ontzettend van.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 15 januari 2018
Goed dat je het in ieder geval geprobeerd hebt, Assie2305! Het zou mooi geweest zijn als het verschil had uitgemaakt, maar we gaan gewoon verder proberen! Kun je jouw TV Box een fabrieksreset geven? Hierdoor valt de Box terug in zijn fabrieksinstellingen en zou alles het weer moeten doen. Je leest in dit topic hoe je dat kunt doen.

Het kan kloppen dat je een refurbished TV Box hebt gekregen. We doen een grote schoonmaak in, controleren, repareren en resetten alle TV Boxen die we terug krijgen van klanten. Wanneer de TV Box de keuring heeft gehaald, sturen we deze naar een nieuw baasje, zodat de klant een als nieuwe TV Box ontvangt. Wellicht is dit bij jouw TV Box niet helemaal goed gegaan, excuus!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen