Beantwoord

savonds last van blokkerig beeld

  • 17 December 2021
  • 8 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb de laatste dagen weer erg last van haperend beeld/geluid. Supervervelend!! 

Alle bekende stappen doorlopen. Ook vreemd dat het alleen savonds is. Help!

Toevoeging: ik zag dat na een herstart de beeldinstellingen aangepast waren naar 1080i… Deze omgezet naar 1080P. Lijkt nu goed te gaan...

icon

Beste antwoord door Lisa 20 February 2022, 10:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @ramonreker, super goed dat je dit laat weten! Wat ontzettend fijn om te lezen dat het nu goed lijkt te gaan na de aanpassing in de beeldstellingen. Klopt het dat jij nog steeds probleemvrij bent? Ik hoor het heel graag van je, want ik wil dat jij optimaal geniet van goed beeld! 💪

Reputatie 2

Ja, gaat nog steeds goed! Kwam er echt bij toeval achter. 

Kon het nergens vinden dat dit de oplossing kon zijn. Ik weet voor de toekomst dat ik dit dus eerst moet checken. 👍

Reputatie 2

Ik heb helaas de laatste tijd toch weer veel last van storingen. Steeds resetten zorgt kort voor verbetering. Merk wel dat de irritatie meer begint te groeien omdat het vooral savonds is en dan wil ik eigenlijk rustig tv kunnen kijken. Help! 

Reputatie 7

Hi @ramonreker, hier ga ik je graag bij helpen! Het is uiteraard niet de bedoeling om op wekelijkse basis een reset uit te voeren, dus ik ga voor je op zoek naar een permanente oplossing. Kan je aangeven of jij ook alle bekabeling hebt gecheckt? Als dit in orde is, wil ik dubbelchecken of een ander LAN-poort dit probleem verhelpt. Wellicht is de boosdoener een poort op het modem dat defect is. Het handige aan het Zyxel modem is dat alle LAN-poorten geschikt zijn voor tv. Mocht jij dit allebei al hebben geprobeerd, dan ga ik een verzoek inschieten voor onze technische dienst. Ik wil namelijk dat jij te allen tijde van goed beeld geniet! 😊

Reputatie 2

Hi @ramonreker, hier ga ik je graag bij helpen! Het is uiteraard niet de bedoeling om op wekelijkse basis een reset uit te voeren, dus ik ga voor je op zoek naar een permanente oplossing. Kan je aangeven of jij ook alle bekabeling hebt gecheckt? Als dit in orde is, wil ik dubbelchecken of een ander LAN-poort dit probleem verhelpt. Wellicht is de boosdoener een poort op het modem dat defect is. Het handige aan het Zyxel modem is dat alle LAN-poorten geschikt zijn voor tv. Mocht jij dit allebei al hebben geprobeerd, dan ga ik een verzoek inschieten voor onze technische dienst. Ik wil namelijk dat jij te allen tijde van goed beeld geniet! 😊

Ik heb alles al geprobeerd. Harde reset (paperclio modem en tv box), lan poort, bekabeling etc etc. Dus hoop dat de technische dienst iets kan betekenen. 

 

Reputatie 7

Hi @ramonreker ,

Ook ik denk graag met je mee en wil daarbij de stream controleren van die de TV Box binnenkrijgt - dit vertelt ons namelijk al heel veel. Nu merk ik dat we geen verbinding kunnen maken met de TV Box aan onze kant. Ik ben daarom heel erg benieuwd hoe de TV Box is aangesloten? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 2

Hi @ramonreker ,

Ook ik denk graag met je mee en wil daarbij de stream controleren van die de TV Box binnenkrijgt - dit vertelt ons namelijk al heel veel. Nu merk ik dat we geen verbinding kunnen maken met de TV Box aan onze kant. Ik ben daarom heel erg benieuwd hoe de TV Box is aangesloten? Ik hoor het graag van je.

Dat is bijzonder. Deze is gewoon met een internetkabel direct op de modem aangesloten. 

Reputatie 7

Hi @ramonreker, top dat je dit gelijk laat weten! Ik heb nogmaals een meting uitgevoerd en ik zie de TV Box nu wel terug in de verbinding. Omdat jij al aangeeft alles geprobeerd te hebben, heb ik zojuist onze monteursservice Guidion voor jou aangestuurd. Zojuist heb jij dan ook een sms/e-mail gekrege met daarin de afspraaktool. Ik hoop dat er snel een plekje vrij is in hun agenda en dat jij na afloop van het bezoek weer van perfect beeld kunt genieten. Als ik jou tot die tijd nog ergens mee kan helpen, laat het dan vooral weten! 💪