Skip to main content

Hi allen, ik heb afgelopen woensdag de uitbreiding internationaal aangeschaft zodat ik vanavond Sat1 kan kijken. Dit lukt wel via de tv, maar helaas niet via mijn computer of iphone (online kijken dus). Ik wil heel graag een programma opnemen van die zender, maar dat wordt niet toegestaan, vandaar dat ik dit op de computer wil kijken. Het begint om 23:10 uur. Hoop dat een van jullie een oplossing voor me heeft!!

Bij SAT 1 staan geen bijzonderheden in het zender overzicht. 

Dat betekend dat het alleen op Odido TV ( tv apps en hardware decoder) over een Odido internet aansluiting kijken.. 

Alleen zenders die OT (ONLINE TV) hebben kijken je via elke internet aansluiting op een computer of telefoon kijken.


Bij SAT 1 staan geen bijzonderheden in het zender overzicht. 

Dat betekend dat het alleen op Odido TV ( tv apps en hardware decoder) kijken.. 

maar als ik op mijn computer kijk, dan kijk ik toch via een soort tv app? Ik moet daar toch ook inloggen.


Omdat OT niet bij deze zender staat kan deze alleen bekeken worden via de TV app en Tv decoder over een Odido internet verbinding.

Dit zijn de eisen/afspreken met de eigenaar van deze zender. Misschien webcam/camera voor de tv zetten om op te nemen?


Omdat OT niet bij deze zender staat kan deze alleen bekeken worden via de TV app en Tv decoder over een Odido internet verbinding.

Dit zijn de eisen/afspreken met de eigenaar van deze zender. Misschien webcam/camera voor de tv zetten om op te nemen?

Bedankt voor je hulp, nu begrijp ik het tv overzicht ook!


Reageer