Exacte datum heb ik niet paraat, maar sinds een week krijg ik bij het opstarten van de Odidio TV App, op mijn Samsung TV, model 2024 QE75QN93DATXXN, de melding 'door een storing kan je Odido TV nu niet gebruiken', zie foto.
Na 'nog een keer proberen' start de TV App weer op; meestal na één keer, maar soms ook na een paar keer 'nog een keer proberen'.
In plaats van verbeteringen, lijkt de Odido TV App meer bugs te gaan vertonen. Het connectie probleem, in mijn geval een Samsung uit 2018, is ook nog niet opgelost.
Overigens... op 30 mei 2025, einde middag en begin avond, kreeg ik herhaaldelijk tussen TV kijken, dat de verbinding weg valt met een storingsmelding kort in beeld. Redelijk snel was het beeld weer terug, maar het wegvallen gebeurde vaak!
Hebben meerdere Samsung en Odido TV App gebruikers, last van genoemde issues?

Zij vermeld….. Dat de Odido TV App in de maand mei 2025, ook diverse keren direct opstartte met een live TV beeld. Dus geen voorgaande tekst meldingen o.i.d. Dat was heel prettig, één druk op de TV App en je hebt direct een live TV zender in beeld. Zo zou het mijn inziens moeten zijn!