Skip to main content

Exacte datum heb ik niet paraat, maar sinds een week krijg ik bij het opstarten van de Odidio TV App, op mijn Samsung TV, model 2024 QE75QN93DATXXN, de melding 'door een storing kan je Odido TV nu niet gebruiken', zie foto.

Na 'nog een keer proberen' start de TV App weer op; meestal na één keer, maar soms ook na een paar keer 'nog een keer proberen'.

In plaats van verbeteringen, lijkt de Odido TV App meer bugs te gaan vertonen. Het connectie probleem, in mijn geval een Samsung uit 2018, is ook nog niet opgelost.

Overigens... op 30 mei 2025, einde middag en begin avond, kreeg ik herhaaldelijk tussen TV kijken, dat de verbinding weg valt met een storingsmelding kort in beeld. Redelijk snel was het beeld weer terug, maar het wegvallen gebeurde vaak!

Hebben meerdere Samsung en Odido TV App gebruikers, last van genoemde issues?

Zij vermeld….. Dat de Odido TV App in de maand mei 2025, ook diverse keren direct opstartte met een live TV beeld. Dus geen voorgaande tekst meldingen o.i.d. Dat was heel prettig, één druk op de TV App en je hebt direct een live TV zender in beeld. Zo zou het mijn inziens moeten zijn!

Hoi ​@WilborII, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van TV! Heb je al eens geprobeerd de app te verwijderen en het opnieuw te installeren? In de meeste gevallen wordt het hiermee verholpen. Ik ben benieuwd of dit ook bij jou het geval is! 😊

Had de Odido TV App al eerder opnieuw geïnstalleerd en vandaag op jouw verzoek nogmaals. Echter…. Het maakt niet uit; de foutmelding blijft!

Exacte datum heb ik niet paraat, maar sinds een week krijg ik bij het opstarten van de Odidio TV App, op mijn Samsung TV, model 2024 QE75QN93DATXXN, de melding 'door een storing kan je Odido TV nu niet gebruiken', zie foto.

Na 'nog een keer proberen' start de TV App weer op; meestal na één keer, maar soms ook na een paar keer 'nog een keer proberen'.

In plaats van verbeteringen, lijkt de Odido TV App meer bugs te gaan vertonen. Het connectie probleem, in mijn geval een Samsung uit 2018, is ook nog niet opgelost.

Overigens... op 30 mei 2025, einde middag en begin avond, kreeg ik herhaaldelijk tussen TV kijken, dat de verbinding weg valt met een storingsmelding kort in beeld. Redelijk snel was het beeld weer terug, maar het wegvallen gebeurde vaak!

Hebben meerdere Samsung en Odido TV App gebruikers, last van genoemde issues?

Zij vermeld….. Dat de Odido TV App in de maand mei 2025, ook diverse keren direct opstartte met een live TV beeld. Dus geen voorgaande tekst meldingen o.i.d. Dat was heel prettig, één druk op de TV App en je hebt direct een live TV zender in beeld. Zo zou het mijn inziens moeten zijn!

Hier exact de zelfde problemen op mijn Samsung Smart TV. Bijna dagelijks deze melding of regelmatig de vraag om opnieuw in te loggen.

Aan allen….

Woensdag 4 juni 2025 een medewerker van de Backoffice gesproken. Hij vertelde mij dat het issue ‘Samsung TV storing; je kan Odido TV nu niet gebruiken’ nog niet is opgelost. Tevens kon hij geen termijn van oplossing noemen……….. pfffff

Ik heb Odido Backoffice opnieuw een filmpje over het verloop (de gebeurtenissen) van de connectie problemen gestuurd.

Hier sinds gisteren problemen met de Odido TV app op mijn Samsung TV. Krijgt continue de melding: “Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”. 

Heb de app al opnieuw geïnstalleerd, modem geherstart etc. Maar dat lost niets op helaas.

Hoi ​@WilborII, goed dat je dit aangeeft! Ik zie inderdaad dat de technische dienst dit voor je in onderzoek heeft. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! 😊

Hoi ​@MeKe,  ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van TV! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd op welk specifieke apparaat je dit ervaart, welk type tv  heb je? Dan kan ik direct aan de slag!

Hoi ​@MeKe,  ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van TV! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd op welk specifieke apparaat je dit ervaart, welk type tv  heb je? Dan kan ik direct aan de slag!

Hi, niet meer nodig. Was op mijn Samsung Smart TV en had alleen de problemen met mijn Deco netwerk. Rechtstreeks via jullie modem werkte alles wel naar behoren. Heb mijn Deco netwerk gereset en nu werkt alles weer.

Superfijn om te horen dat alles weer werkt ​@MeKe

Ja, fijn voor MeKe…. Maar het door die persoon geschetste probleem staat los van het probleem in deze topic!

En het probleem in deze topic is voor velen nog niet opgelost!

Hey ​@WilborII, ons Tv-team is nog druk bezig met deze melding. We verwachten snel een nieuwe versie die we dan meteen kunnen testen om zo snel mogelijk uit te rollen. Voor nu mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop oprecht dat er vaart in komt zodat we snel de nieuwe versie kunnen uitrollen! 

Reageer