Skip to main content

Hallo,

 

Dinsdag 2 weken geleden kwam de monteur mij aansluiten op het netwerk van Odido. Toen maakte mijn 2 jaar oude Samsung tv na 3 dagen geen verbinding meer met WIFI. Ik heb mijn tv helemaal gereset maar dat hielp ook niet.
 

Afgelopen dinsdag en gisteren heb ik samen met de begeleiding gebeld met een medewerker van Odido, die ons met veel geduld probeerde te helpen. Gister belde hij mij terug, maar helaas het werkte niet.

De Odido medewerker heeft bij de moduminstellingen de wifi6 modus uitgezet en een netwerk op WPS2 aangemaakt. 
 

Ik hoop dat er iemand met veel geduld is die mij rustig en stapsgewijs kan helpen zodat ik weer WIFI op mijn tv heb en tv kan gaan kijken.

Hallo @Marte9 

Wat je ook kan proberen :

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit.


Hallo @Waqqas 
 

Waar kan ik dit vinden?

 

 


@Marte9 

Open een webbrowser

Type in het adresbalk 192.168.1.1

Gebruikersnaam admin

Wachtwoord staat achter de Zyxel op de sticker achter Login Password

In jet overzicht zie je de WiFi instellingen, schakel de toggle bij 5 GHz uit.


Reageer