Skip to main content

Sinds afgelopen maandag zijn wij overgestapt naar Odido, de installateur had (met moeite) verbinding gekregen met onze Samsung tv, maar de volgende dag was deze alweer verbroken. 

Via andere topics met hetzelfde probleem heb ik geprobeerd om via de webbrowser naar 192.168.1.1 te gaan en de beveiligingsmodus aan te passen.

Als ik de WPA2-PSK selecteer en toepas stopt mijn hele wifi ermee. Gisteren met Odido gebeld om dit weer op te lossen, maar de verbinding met de tv doet het helaas nog steeds niet. Medewerker van klantenservice heeft ook geprobeerd ons wifi signaal te splitsen, dit werkte ook niet. We hebben een T-56 modem en een Samsung UHD 50TU7020 uit 2020. 

De tv vindt het wifi netwerk wel, maar kan er geen verbinding mee maken.

Kan ik nog iets anders proberen of hebben wij nog een update nodig oid? Kan iemand ons helpen?

Hallo @Jona_tN 

Na het wijzigen van de beveiligingsmodus moet je bij de apparaten die de verbinding verliezen het netwerk vergeten en opnieuw verbinden of de router opnieuw opstarten.

Hoi @Waqqas , na het wijzigen van de beveiligingsmodus lukt het nog steeds niet om de tv te verbinden. Moet dit direct mogelijk zijn? Of moet je daarvoor nog wat anders doen? 

@Jona_tN

De wijziging gaat direct in je hoeft verder niks te doen, je kan direct na het wijzigen weer verbinden.

Kan je de netwerkinstellingen op de tv eens resetten en kan de tv wel met een mobiele hotspot verbinden?

WiFi 6 uitschakelen kan ook nog door in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, andere te gaan, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.

Reageer