Skip to main content

Het lukt mij (nog) niet om de afstandsbediening van mijn nieuwe Samsung Q60T goed te laten werken met mijn T-Mobile setupbox Amino Aria 610X. Ik kan (ondermeer) niet van zender verwisselen met de Samsung AB.

Alle huidige tips op dit forum al geprobeerd, helaas, werkt niet, lukt me niet.

Help!

Alvast dank.

Volgens mij net oplossing gevonden: bij provider zoeken naar Amino, daarna bij model ook weer Amino zoeken (zelf intypen indien je het niet ziet in de dropdown-lijst), je kan bij model ook naar Aria zoeken.

Dan kiezen bij model voor Amulet6.

Dan kan je weer van zender verwisselen met mijn Samsung AB. Hoop dat dit morgen nog werkt.

 


Hi @OnnoPieter Ik ben nu wel benieuwd of het heeft gewerkt! Mocht dit niet gelukt zijn dan kan je natuurlijk ook altijd onze eigen T-Mobile afstandsbediening gebruiken. Heb je al geprobeerd om deze te koppelen aan de TV Box in plaats van de Samsung afstandsbediening? Hiermee moet het namelijk zeker weten lukken! Wil je weten hoe je de afstandsbediening koppelt? Check dan gelijk dit topic!


Hi Demi,

Dank voor je bericht en de info/suggestie.

Vooralsnog werkt mijn eigen oplossing nog steeds, en kan ik alles doen met de Samsung One control/AB.

Ik laat vooralsnog wel constant de Tmobile setupbox (de Amino/Aria 610) aanstaan, ic ik zet hem niet meer uit. Ik weet namelijk niet of het nog werkt als ik deze uit zet.

Mocht het niet meer werken dan ga ik jouw oplossing eens proberen.

Groet, Onno


Reageer