Samsung Neo QLED 8K QN800B niet compatibel NL markt
Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.
Bladzijde 2 / 4
T-Mobile, heeft dit probleem nog de volledige aandacht? Dat stond er namelijk 2 maanden geleden. Ik heb net een paar dagen t-mobile en ik heb ook het genomen omdat tv's vanaf 2018 ondersteund zouden zijn. Op mijn Samsung QE55Q6F kan ik ook alleen de tjechische op vinden. Ik had dit bewust gecheckt vooraf en bekeken of de app wel downloadbaar was, zonder dit had ik geen aansluiting gewild. Hoe krijg ik nu de app op mijn tv?
Hi @Kneus, ik ga dit graag voor je na! Zojuist heb ik om een update gevraagd aan één van onze tv-specialisten. Zodra ik een reactie heb gekregen, dan laat ik die hier meteen weten. Ik hoop dat ik je snel meer duidelijkheid ga geven!
Hi @Kneus, ik wil je graag laten weten dat we voor jou een apart onderzoek gaan starten! Die QN800B waar het topic oorspronkelijk over ging, is een nieuwe tv uit 2022. De QE55Q6F waar jij het over hebt, is een wat ouder model uit 2018. Mijn collega van de technische dienst vermoedt dan ook dat dit een ander/nieuw probleem is. Dit gaan we graag voor je uitpluizen. Ter check wil ik weten of het wel lukt om andere apps op jouw tv te installeren? Zo ja, dan hoor ik graag nog de volgende informatie:
Welke afstandsbediening heb je bij de Samsung QE55Q6F?
Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
Wat is de software versie?
Als je hierop terug kunt komen, dan kan ik verder voor je aan de slag!
Hi Lisa,
dank voor je reactie, fijn dat jullie het gaan uitzoeken. Ik heb dezelfde afstandsbediening als in de handleiding, foto hieronder. Tv is uit het juiste jaartal zoals je al aangeeft en komt gewoon van de mediamarkt.
Ik heb tizen voor zover ik weet maar ik zie dat niet in het menu staan. versie 1310.
Hi @Kneus, helemaal super - merci voor deze aanvullende informatie! Ik heb zojuist het verzoek ingediend en hier heb je als het goed is net ook een e-mail van ontvangen. Zodra er updates uit het onderzoek rollen, dan deel ik die met je. Hopelijk kunnen we dit mysterie snel ontrafelen.
Hoi,
Ook ik heb hetzelfde probleem, inmiddels alweer 3 maanden geleden voor het laatst een update op dit topic.
Wat is de actuele status en de tijdlijn voor dit probleem? Ook ik voel me enig sinds misleid met de claim dat alle Samsung TV's minder dan 4 jaar oud de app ondersteunen. Dit is simpelweg niet waar!
Hoe gaan jullie in de tussentijd om met klanten die dit probleem ervaren? Krijg ik resistutie van de kosten van mijn tv box? Deze moet ik voor nu dus nog wel gebruiken, terwijl jullie iets anders vertellen.
Hoor het graag!
Groet,
Tom
Hi @Tomvdknaap96, dankjewel voor deze melding! Heel goed dat je dit aangeeft, zodat ik ook voor jou een verzoek in kan dienen bij de technische dienst. Ik hoor heel graag welke tv jij in jouw bezit hebt als het niet de QN800B betreft, zodat ik dit voor je kan doorzetten. Ik heb bij één van de tv-specialisten gevraagd wat precies de status is voor de QN800B tv. Zodra ik hier een reactie op heb ontvangen, dan deel ik die meteen met jullie. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat ik snel meer duidelijkheid aan jullie kan geven. Daarnaast kom ik ook zo snel mogeljik terug op jouw laatste vraag, dit wil ik namelijk eerst intern overleggen. Jullie horen snel weer van me!
Hi Lisa,
Bedankt voor je snelle reactie! Dit betreft ook de QN800B, hoor graag wat de status hiervan is. :)
Jij ook bedankt voor jouw razendsnelle reactie @Tomvdknaap96! Top, de vraag staat uit en je hoort het direct als hier nieuws over is.
Hi guys, ik wil graag laten weten dat ik nog op een concreet antwoord wacht van één van onze tv-specialisten! Hij is gaan navragen wat de exacte status is voor de QN800B. Dus zodra hij hier een reactie op heeft gekregen, dan kan ik die met jullie delen. Voor nu alvast een heel mooi weekend!
Hi @Kneus, ik wil heel graag de uitkomst van het onderzoek met jou delen! Wanneer je bij Apps zoekt naar T-Mobile TV en je deze niet kunt vinden, dan is jouw smart tv niet geschikt. Daarom heb ik ook voor jouw tv aan mijn collega laten weten dat dit modem nog niet geschikt is en wanneer deze wel geschikt gaat worden. Ik laat het je weten als ik een update heb binnengekregen!
Hi allemaal, het is alweer even geleden dat ik aanstipte dat mijn collega de status is gaan navragen voor de QN800B. Hier is jammer genoeg nog geen reactie op binnengekomen en dit wordt dan ook nog uitgezocht. Zodra we hier meer over weten, dan communiceren we dat met jullie.
@Lisa heb jij een status update voor mij?
Hi @Tomvdknaap96, ik had je heel graag een concrete update gegeven! Maar ik heb hier nog niks over binnengekregen - sorry hiervoor. Ik ga het nog een keer aanstippen voor je. Als er iets over bekend is, dan deel ik dat hier direct met jullie.
Goedemorgen, op mijn Samsung tv (SAMSUNG UE55MU7000) kan ik alleen de Tsjechische T-Mobile TV Go app vinden en niet de Nederlandse variant.
Doe ik iets fout?
Alvast bedankt.
Hoi @kvanzoelen, dit klopt inderdaad! De app werkt op alle Samsung modellen met het bouwjaar 2018 en nieuwer. Jouw televisie is van 2017. Op onze website zie je precies welke tv's er wel en niet geschikt zijn!
Ik heb hetzelfde probleem op mn nieuwe tv QE65QN800BT van Samsung.
T mobile hebben jullie al een oplossing?
Ik heb nu een extra tv box bij deze tv ,die ik niet nodig zou hebben als de app op deze tv zou werken.Dus betaal ik nu extra abonnements kosten voor de tv box.
Graag reactie t mobile.
Hi @sieg.eilbracht, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een concrete status update. Ik heb deze navraag uit staan bij één van mijn collega's. Zodra ik wat hoor, dan laat ik dat aan je weten. Ik ga graag deze fix chasen.
Hi @sieg.eilbracht, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een concrete status update. Ik heb deze navraag uit staan bij één van mijn collega's. Zodra ik wat hoor, dan laat ik dat aan je weten. Ik ga graag deze fix chasen.
Goeiemorgen Lisa,
Hier ook zelfde probleem. Zelfde serie Samsung tv. Hoop dat er snel een fix komt, zo te zien speelt dit al een tijdje.
Fijne dag nog! Grt Niels
Hi @sieg.eilbracht en @Niels2572, heel fijn dat jullie je allebei melden! Ik heb dit onderwerp opnieuw opgegooid in een tv-meeting die vanmiddag plaatsvond. We gaan dit opnieuw chasen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Om zeker te weten of jullie de App niet kunnen vinden, wil ik dubbelchecken of jullie T-Mobile TV met het streepje hebben ingetoetst. Soms pakt ‘ie de App niet wanneer je het streepje weglaat. Als jullie dit kunnen bevestigen, dan weet ik voldoende en gaan we hier verder mee aan de slag. Excuses voor het ongemak!
Hi @sieg.eilbracht en @Niels2572, heel fijn dat jullie je allebei melden! Ik heb dit onderwerp opnieuw opgegooid in een tv-meeting die vanmiddag plaatsvond. We gaan dit opnieuw chasen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Om zeker te weten of jullie de App niet kunnen vinden, wil ik dubbelchecken of jullie T-Mobile TV met het streepje hebben ingetoetst. Soms pakt ‘ie de App niet wanneer je het streepje weglaat. Als jullie dit kunnen bevestigen, dan weet ik voldoende en gaan we hier verder mee aan de slag. Excuses voor het ongemak!
Hoi Lisa,
Ook die variant met streepje heb ik geprobeerd. De app is niet zichtbaar helaas.
Hi @Niels2572, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Ik wil jullie graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling. Ik houd het onderzoek in de gaten en laat het weten als er een update uitrolt. Als er meer informatie nodig is voor de leverancier, dan meld ik dat meteen. Bedankt voor jullie geduld!
Lisa, ik heb het ook zo geprobeerd.
@Lisa ,
Ik heb nu 2 tv boxen. Ik las in een eerdere post dat je de kosten van 1 tv box bij iemand die er ook 2 had terug kon geven. Is dit bij mij ook mogelijk?
Zie onderstaand.
Hi @R Degros, merci voor deze aanvulling! Ik kan me helemaal voorstellen dat je graag draadloos tv wilt gaan kijken, dus ik hoop echt dat de oplossing voor dit issue snel aan het licht komt. Heel slim om de TV Boxen nog even in huis te laten en af te wachten tot de monteur is langsgekomen. Kan je vandaag een update geven, zodra de monteur langs is geweest? Ik vergoed met alle liefde de kosten van één van de TV Boxen totdat je de App kunt gebruiken! Dit kan ik in orde maken, zodra de App bij jou werkt
Hi @R Degros, @Kneus, @Tomvdknaap96, @kvanzoelen, @Niels2572 en @sieg.eilbracht, ik wil jullie graag laten weten dat de leverancier ter aanvulling van het onderzoek om de volgende informatie heeft gevraagd. Kunnen jullie dit hier doorgeven? Op die manier kan het onderzoek zo snel mogelijk weer verder worden opgepakt:
Welke afstandsbediening gebruik je bij jouw tv?
Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
Wat is de software versie?
Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd?
Op welke datum/wanneer kwam je achter dit issue?
Hartstikke bedankt voor de moeite allemaal!
Hi @Kneus, jij hebt eerder deze informatie al met ons gedeeld! Kun je dubbelchecken of dit nog steeds de juiste informatie is en het doorgeven als er iets is veranderd? Merci!
Hi @sieg.eilbracht, merci voor de aanvulling en terechte opmerking! Dit maak ik met liefde voor jou in orde. Zojuist wilde ik dit voor je in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonenment uit. Kun je een privébericht sturen naar mijn collega @Cheyenne met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan zij deze vergoeding voor jou in orde maken. Ik deed het ook met liefde voor je, maar morgen is mijn laatste werkdag bij T-Mobile en ik wil voorkomen dat jouw privébericht in mijn inbox terechtkomt en onbeantwoord blijft. Geef je hier een seintje als je een privébericht hebt gestuurd?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.