Skip to main content

Beste mensen, ik heb een samsung QLED tv en heb die geprobeerd te koppelen aan mijn tmobile thuis box. Dit lukte eerst niet, maar ik heb het toch kunnen koppelen op de volgende manier: bij provider heb ik in plaats van tmobile vodafone ingevuld (omdat tmobile thuis vroeger vodafone thuis was) en dat was de oplossing, voor mij althans. Hoop dat dit jullie ook helpt✌️

Hallo, ik lees in alle berichten dat er een provider gekozen wordt ergens uit een lijst.

Ik kom dat nergens tegen. Waar zit die instelling, hoe kom ik daar? 

Ook ik probeer de Samsung remote te koppelen aan de Amino. Zo irritant, 2 afstandsbedieningen te moeten gebruiken.

Vast bedankt.


Helaas 1 jaar later en ook ik heb dit probleem. Helaas werkt geen van de genoemde oplossingen en crashed de instellingen app meteen na de test met kanaal omhoog en omlaag en komt Samsung TV plus op het scherm. Iemand nog een oplossing?


@martienmerks Goed dat je er nogmaals naar vraagt! Voor dit specifieke probleem heb ik geen oplossing. Wat ik wel voor je kan doen, is onze nieuwe Mediabox naar je toesturen. Ik vermoed dat je dan de afstandsbediening van de TV wel kan koppelen met de Mediabox. 

Laat je mij weten of je dit wil? Dan zet ik het gelijk voor je in gang!


Reageer