Skip to main content

Ik heb al jaren T-mobile tv app op mijn Samsung 2020 model die draait op tizen. Echter kan ik in de appstore de odido tv app niet vinden? De T-mobile app werkt nog wel en ziet er hetzelfde uit( huisstijl T-mobile) en als ontwikkelaar staat odido aangeven. Veranderd dit binnenkort automatisch naar de odido app/huisstijl? Op mijn telefoon en chromecast is dit namelijk wel het geval!

Hey @Macksku, welkom op onze Community!

Dat klopt inderdaad. Voor een aantal tv merken duurt het iets langer voordat de Odido TV App zichtbaar zal zijn in de store. Onder andere Samsung, FireTV en LG Smart TV. Dinsdag is alles doorgezet maar het kan wat langer duren voordat hij in de store te zien is. Nog een beetje geduld en dan kun je snel genieten van Odido TV!


Hey @Macksku, welkom op onze Community!

Dat klopt inderdaad. Voor een aantal tv merken duurt het iets langer voordat de Odido TV App zichtbaar zal zijn in de store. Onder andere Samsung, FireTV en LG Smart TV. Dinsdag is alles doorgezet maar het kan wat langer duren voordat hij in de store te zien is. Nog een beetje geduld en dan kun je snel genieten van Odido TV!

 

Thx Tommie!


Beste Odido, op Samsung tizen is de T-mobile tv app nu te vinden in de appstore onder Odido Netherlands B.V. Bij invoeren Odido TV krijg je nul zoekresultaten! 

 

Mvg,

 


Reageer