Onderwerp lijkt me duidelijk
zowel binnen de reguliere t mobile tv app als de app op de Apple TV geeft foutmelding op RTL Z
Onderwerp lijkt me duidelijk
zowel binnen de reguliere t mobile tv app als de app op de Apple TV geeft foutmelding op RTL Z
Goedemorgen
Er is vorige week een melding van gemaakt, maar dat zou RTL 7 en NET 5 betreffen en zou betrekking hebben op een andere regio. Je geeft aan dat het bij T-Mobile TV ook speelt, maar jij bent nog niet overgezet naar T-Mobile TV. Refereer je hiermee wellicht aan Interactieve TV, oftewel je huidige TV-abonnement? Indien ik je verkeerd begrijp, dan bied ik mijn excuses bij voorbaat aan!
Speelt het probleem nog steeds, zo ja: dan zet ik het graag door naar onze specialisten bij de technische dienst.
Het speelde op mijn Apple TV app en de T-mobile Tv app op m’n iPhone. Had het inmiddels ook doorgegeven aan webcare en is al opgelost.
Desalniettemin dank voor je reactie.
Het klopt dat ik nog niet ben overgezet.
Ben benieuwd wanneer mijn account overgezet gaat worden naar de nieuwe omgeving.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.