Die is inderdaad wel handig ja @Phoentje, kan je hem via deze link downloaden? https://we.tl/t-Korocsg2n3
@Tommie van Odido
Gelukt , benieuwd of je iets ziet, hier de logfile
https://we.tl/t-kytCtCG1v3
Dank voor alle moeite @Phoentje, ik zet het logbestand door naar de technische dienst. Hopelijk kunnen ze er wat mee!
Hey @Phoentje, welke firmware versie van de app heb je?
@Tommie van Odido van de Odido app? De apk die je mij hebt gegeven 🤪
Van de app op je tv @Phoentje, is dat dus 2.0.4450?
Kan je eens kijken of je de versie 2.0.4477 kunt downloaden?
@Tommie van Odido klopt. Dit is 2.0.4450
heb hem net verwijderd en de laatste versie 2.0.4477 geïnstalleerd
maar volgens mij is die 4450 de apk versie ?
Dat klopt ja, is het met 2.0.4477 opgelost al of niet @Phoentje? We kregen wat gehoor dat deze update het had opgelost.
Dit is de nieuwste versie @Phoentje: https://we.tl/t-GPKWtJcZKj. Kan je die testen?
Hi @Tommie van Odido in 4477 met mediatunnerling ingeschakeld lijkt het al een stuk stabieler!
is deze nieuwe versie iets met een bugoplossing in die WeTransfer link ?
Wat mij betreft is de 2.0.4477 niet de oplossing. De Philips TV geeft zonder de optie “media tunneling” aan te zetten nog steeds hetzelfde resultaat als oudere versies; zwart beeld bij de commerciële zenders.
De WeTransfer link bevat een APK met versie 2.0.4655 @Phoentje.
Beste Tommie ik heb u een pm gestuurd. Als u tijd heeft zou ik het waarderen als u kunt antwoorden,
Heel erg bedankt alvast.
Hey @Phoentje, zou je die APK in de WeTransfer link op je tv kunnen installeren? Hopelijk zit daar de oplossing in!
@Tommie van Odido ik ga hem proberen want dat mediatunneling aanzetten in de vorige editie geeft ook vreemd gedrag, af en toen een zwart beeld met geluid en dan alsnog na wachten beeld.
Ik ga hem vanavond even proberen.
Helaas zwart beeld. @Tommie van Odido
heb de log bijgevoegd.
de app is ook wezenlijk anders , hij is op te roepen via m’n tv vanuit een snelmenu maar staat ook niet meer tussen de apps
https://we.tl/t-Pi5EdLb7z9
Dankje voor de feedback @Phoentje, ik koppel dit meteen terug aan het team!
Sorry @Phoentje, dus NPO 1, 2, 3 wel weer en de rest zwart of alle zenders zwart?
@Tommie van Odido klopt dit betreft alle zenders op NPO123 na.
Thanks @Phoentje, het is zojuist weer doorgezet naar de leverancier. Hopelijk kunnen ze iets vinden om dit op te lossen.
Ik heb nog een lastige vraag @Phoentje, hopelijk is het niet te veel gevraagd maar het helpt ons enorm!
Zou je een bugreport kunnen uitdraaien via de adb bugreport
commando?
Hier staat uitgelegd hoe dat moet:
HowTo: Enable Android Developer Options on Philips TV | Coding with Titans (codetitans.pl)
Zou je kunnen zappen tijdens het loggen?
Komt goed , is geen rocket science voor me gelukkig
Hi Tommy en Phoentje,
Bedankt voor jullie niet aflatende hulp om dit probleem op te lossen. Dit log dingen zijn te ingewikkeld voor mij ;)
Groet,
Ruud
Was het nog gelukt @Phoentje?
Hi @Daniel Kers, @Ruud Schagen, @Phoentje, @Mitchl66, @Ralphk37, @waterstof81 & @Luke the Duke, hoe staat het ervoor met dit issue van de Philips tv in combinatie met de Smart Tv app? Als het nog steeds aanwezig is, en niemand de logs kan aanleveren, is er iemand van jullie in staat om een monteur te ontvangen die de eventuele logs ophaalt? Zo ja, dan hoor ik het graag, dan kunnen we het gaan oplossen!