Beantwoord
RTL Gemist
Ik las gisteren een artikel http://www.totaaltv.nl/nieuws/rtl-stopt-met-online-televisiedienst/
waarin me onderaan aangeeft dat de meeste aanbieders betere oplossingen bieden voor RTL gemist.
Hierbij word T-Mobile thuis ook genoemd als andere aanbieder die hiervoor een oplossing heeft.
Ik ben wel heel benieuwd welke oplossing dat T-Mobile hiervoor zou hebben.
Want volgens mij is die nergens beschikbaar op de apparatuur van T-Mobile.
Het enige wat ik heb gevonden is streamen via een Chrome cast maar dat staat natuurlijk helemaal buiten deze dienstverlening om.
waarin me onderaan aangeeft dat de meeste aanbieders betere oplossingen bieden voor RTL gemist.
Hierbij word T-Mobile thuis ook genoemd als andere aanbieder die hiervoor een oplossing heeft.
Ik ben wel heel benieuwd welke oplossing dat T-Mobile hiervoor zou hebben.
Want volgens mij is die nergens beschikbaar op de apparatuur van T-Mobile.
Het enige wat ik heb gevonden is streamen via een Chrome cast maar dat staat natuurlijk helemaal buiten deze dienstverlening om.
Beste antwoord door Brian
Hey StefanT, ik denk dat ze hier de Programma Gemist functionaliteit mee bedoelen maar de zenders van RTL zijn hier inderdaad niet voor beschikbaar. Bij Begin Gemist is dit wel het geval!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.