Al een aantal weken kan ik bij rtl 4 niet terug kijken. Wat ik al gedaan heb is reset tv box. In my t mobile zie ik staan dat er geen storing is op mijn adres. Wat moet er gebeuren?
Hi
Handig dat je dit aan de kaak stelt! Onze excuses, momenteel is er een probleem met Terugkijken bij RTL4. Je vindt dit terug op de volgende pagina: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? Wij zijn, samen met RTL, nog steeds druk mee bezig om tot een oplossing te komen. Hopelijk weten wij snel een doorbraak te bereiken!
Ik zie op de pagina een tijdelijke oplossing staan. Helaas werkt dat hier ook niet..
Wat voor melding krijg je/wat gebeurt er wanneer je op <1> of <2> drukt op de afstandsbediening zodra je Terug Kijken start?
Wat voor melding krijg je/wat gebeurt er wanneer je op <1> of <2> drukt op de afstandsbediening zodra je Terug Kijken start?
Niks. Ik krijg alleen maar zwart beeld en daar blijft het bij.
Dank voor de informatie
“Update: 24-05-2021] Tijdelijke oplossing: als je het terugkijken start en daarna op een 1 drukt, zal de TV Box 1 minuut verder spoelen. Het afspelen werkt dan probleemloos.”
Hoi
Excuses dat ik mij verkeken heb
Terugkijken werkt sinds een paar dagen niet op Comedy central.
het beeld staat staat na een paar seconden stil wn dan hoor je alleen geluid.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.