Skip to main content

ik wacht al twee weken op een reactie op ref.nr  62653798. Kunnen jullie nagaan waarom ik dat niet krijg?

Als forumleden kunnen we geen ref nr. inzien. Wat was je vraag/opmerking zodat we kunnen meedenken?


Hoi @gegmeijer, graag plaats ik jouw topic in het juiste sub-forum! Waar gaat jouw vraag precies over? Gaat het om een mobiel abonnement of om een thuis abonnement? Alvast bedankt voor je antwoord!


Het gaat om een thuisabonnement en wel om de verbinding van de tv-box.

Bedankt


Hi @gegmeijer, onze techneuten hebben het volgende geadviseerd: Ze willen de huidige TV Box, Entone Amulet 515, vervangen met de nieuwe Amino Aria 610. Dan willen we je graag migrerem naar ons nieuwe TV Platform. Om dit te doen heb ik wel akkoord nodig, als jij akkord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap ook direct in werking!

 

Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. 

In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een virtule akkoord van je. Vervolgens ga ik dan verder voor je aan de slag! 


Ok, doe maar. Ik vind het wel vreemd, dat de box, die me onlangs is toegestuurd het niet doet.


@gegmeijer Jouw vorige TV Box is geswapt voor een zelfde type TV Box. Geen zorgen, ik ga ervoor zorgen dat je een andere én nieuwe soort TV Box krijgt, zodat ik jou ook kan migreren naar het nieuwe TV-platform. Je kunt de nieuwe TV Box binnenkort thuis verwachten! Geef je mij een seintje zodra je de nieuwe TV Box hebt aangesloten? Dan kan ik de migratie verder voor je in gang zetten. 


Ik heb een abonnement met harddiskrecorder en volgens mij heeft de amino aria geen harddisk en zou ik moeten betalen als ik wil opnemen. Dat i een slechte zaak en ik kan hem dus niet gaan aansluiten.


De nieuwe box is 5 euro goedkoper, er zit immers geen harddisk functie in. Die 5 euro zou je weer kunnen uitgeven aan cloud opnemen. Als je meerdere decoders hebt hoef je maar 1 cloud opnemen te bestellen. Zo kan het zelfs goedkoper worden.


Dat klopt niet, want ik betaalde er niets voor, dus ben ik nu 6 euro duurder uit.


Hoi @gegmeijer, geen zorgen, @eric heeft het zeker bij het rechte eind en je betaalt geen cent extra! In je facturatiegeschiedenis van bijvoorbeeld een jaar geleden kan je terugvinden op pagina 2 dat je maandelijks € 10,- per maand betaalde voor de TV Box met harddiskrecorder en hier op pagina 3 € 5,- per maand korting op kreeg. In de nieuwe situatie betaal je voor de eerste TV Box € 2,50 en krijg je hier € 2,50 korting op. Daarnaast betaal je € 5,- per maand voor Cloud Opnemen op ál jouw apparaten. Hierdoor betaal je dus in allebei de instanties effectief € 5,- per maand, maar nu kan je opnames maken en afspelen op al jouw apparaten in plaats van een enkele TV Box.

Ik wens je nog heel veel kijkplezier toe! 😃


En kan ik op de Amino verder alles wat mijn huidige tv-box ook kan?


Ook met het cloud TV product kun je TV kijken :)  Een mooi overzicht staat hier. Ze zijn al een langere tijd bezig om alle klanten om te zetten naar het nieuwe platform. In de komende tijd gaat ook het oude platform een keer uit.


Reageer