ik wacht al twee weken op een reactie op ref.nr 62653798. Kunnen jullie nagaan waarom ik dat niet krijg?
Als forumleden kunnen we geen ref nr. inzien. Wat was je vraag/opmerking zodat we kunnen meedenken?
Hoi
Het gaat om een thuisabonnement en wel om de verbinding van de tv-box.
Bedankt
Hi
Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten.
In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie.
Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een virtule akkoord van je. Vervolgens ga ik dan verder voor je aan de slag!
Ok, doe maar. Ik vind het wel vreemd, dat de box, die me onlangs is toegestuurd het niet doet.
Ik heb een abonnement met harddiskrecorder en volgens mij heeft de amino aria geen harddisk en zou ik moeten betalen als ik wil opnemen. Dat i een slechte zaak en ik kan hem dus niet gaan aansluiten.
De nieuwe box is 5 euro goedkoper, er zit immers geen harddisk functie in. Die 5 euro zou je weer kunnen uitgeven aan cloud opnemen. Als je meerdere decoders hebt hoef je maar 1 cloud opnemen te bestellen. Zo kan het zelfs goedkoper worden.
Dat klopt niet, want ik betaalde er niets voor, dus ben ik nu 6 euro duurder uit.
Hoi
Ik wens je nog heel veel kijkplezier toe!
En kan ik op de Amino verder alles wat mijn huidige tv-box ook kan?
Ook met het cloud TV product kun je TV kijken :) Een mooi overzicht staat hier. Ze zijn al een langere tijd bezig om alle klanten om te zetten naar het nieuwe platform. In de komende tijd gaat ook het oude platform een keer uit.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.