Skip to main content

Ik heb mijn Mediabox succesvol geïnstalleerd eveneens als de nieuwe afstandsbediening gekoppeld en TV+audio apparatuur. Nu gaat er echter iets fout. Ik krijg mijn tv niet meer uit als ik op het TV knopje druk. De TV reageert wel op het knopje (rood lampje knippert op mijn toestel). Nu komt het rare: de afstandsbediening die bij mijn tv hoort werkt ineens ook niet meer als ik hem op de uitknop druk. De rest wel zoals volume en dergelijke. Wat kan er aan de hand zijn? Bij de TV box was er niks aan de hand.

Hi @MaikelZ Goed dat je aan de bel trekt! Gaat het echt puur om de TV knop zelf? Ik vermoed dat deze dan nog gekoppeld moet worden.aan ook de tv zelf of dat daar iets mis is gegaan. Ook zou je de tv ook altijd alsnog uit moeten kunnen zetten met de afstandsbediening van de tv zelf. Zou je eens willen kijken of de afstandsbediening goed verbonden is met de tv? Je doet dit via rechtsboven bij het tandwieltje in de homescreen > instellingen > afstandsbedieningen en accesoires > 4K TV Box Remote > Bediening tv aanpassen. Hier zou dan jouw tv tussen moeten staan. 

Wat je ook nog kan proberen is om jouw tv zelf van de stroom af te halen en vervolgens opnieuw op te starten en kijken of het dan weer lukt om de tv aan en uit te zetten. Ik ben benieuwd!


Reageer