Skip to main content

Sinds 2 dagen geeft de radio weer regelmatig een haperend geluid, lijkt veel op de storing die we vorige week in Roosendaal gehad hebben.

met dit verschil dat het nu alleen om de radio ontvangst gaat en de tv gewoon werkt.

Hoi @Rob Vermunt, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb. Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 😊


Hoi Ishana

sorry maar het stadium van dit soort tips zijn we al lamg voorbij.

deze komen namelijk bij iedereen en elke storing weer om de hoek kijken.

vorige week was er een grote storing op tv en radio in Roosendaal.

de tv storing is tot op heden goed verholpen, maar de radio storing blijft terug komen.

ik heb internet radio, dus het resetten van het tv kastje helpt sowieso niet.

modem is al een aantal keren gereset maar radiostoring blijft terugkomen en dan vooral ‘smiddags.


Hoi Rob & Ishana,

 

Lees even dit topic. Ik begrijp er overigens uit dat er mogen een oplossing wordt geimplementeerd. Althans, dat hoopt men.

Ik heb er overigens ook last van.

Groet rijn


Ook vandaag weer net als vorige week een stotterende radio ontvangst.

wanneer komen jullie nou eens met een werkende oplossing voor de problemen met jullie netwerk?

twee weken terug is de ellende begonnen met de grote storing in Roosendaal met radio en tv.

nu op het ogenblik is het alleen de radio ontvangst.

als jullie zo doorgaan zullen er denk ik heel veel klanten op gaan stappen zodra de verplichte contractduur verstreken is.

voorheen waren we klant bij Ziggo waar we deze problemen nooit tegen kwamen.

een goede vriend van mij is in mei dit jaar op aanraden van mij overgestapt naar jullie en de]ie heeft van het begin af aan niks als ellende met de geleverde apparatuur en diensten.

ik hoop van harte dat jullie nu eens echte stappen gaan ondernemen al ben ik daar met steeds groter groeiende organisatie bang voor.

in het verleden is al te vaak gebleken dat bij groei van het bedrijf de dienstverlening en klantenservice alleen maar slechter werd.

 

 


Hi @Rob Vermunt, je geeft aan gebruik te maken van internet radio. Wat bedoel je hier precies mee? Ik help je hier graag mee, echter heb ik iets meer duidelijkheid nodig. Alvast bedankt! 


Daar bedoel ik mee, dat mijn radio draadloos verbonden is met mijn modem.

ik ging er vanuit dat de term internetradio daarin al duidelijk genoeg was.

 


Hoi @Rob Vermunt, ik denk graag met je mee hoe dit opgelost kan worden! Omdat de internetradio en de radiofrequenties natuurlijk niet van ons zijn is onze invloed daarop nihil. Ik neem aan dat je de simpele truc van het stroom eraf halen en opnieuw aansluiten al hebt geprobeerd? Zou je kunnen testen of je internetradio wel goed werkt als je deze bekabeld aansluit op het modem?

Zelf heb ik ook een internetradio en deze heeft een functionaliteit waarmee je een soort herkalibratie of fabrieksreset kan uitvoeren op de internetradio, heb je deze opties al geprobeerd? Als je graag wil dat ik via een handleiding mee kijk, zou je het model internetradio dat je hebt door kunnen sturen?

Ik denk graag met je mee hoe je snel weer zorgeloos van het mooiste gezang kan genieten! 🙂


Reageer