Skip to main content

Ik heb de community volgens mij redelijk doorgespit, maar ik heb nog geen antwoord kunnen vinden op  mijn vraag.

Sinds de “update/upgrade” van de tv-box (de kleine 4-kante Amino 610x), schakelt deze uit na een uur of 4. Als ik dus via de TV radiozenders luister, dan blijft deze op de zender staan en na 4 uur stopt de box. Is dit te verhelpen, door bijvoorbeeld een andere box, of moet ik 1x in de 4 uur even van zender wisselen?

Hallo @slowpa 

Het is een soort sleeptimer van hé kijk je nog?

Één keer in de vier uur het volume een tandje hoger zetten of lager is voldoende voor weer vier uur.

Dit is niet uit te zetten volgens mij.


1x in de 4 uur is lastig/vervelend als je lekker buiten zit, met de muziek vanuit de woonkamer (de komende periode zit ik niet zoveel buiten vanwege het weer)

 


1x in de 4 uur is lastig/vervelend als je lekker buiten zit, met de muziek vanuit de woonkamer (de komende periode zit ik niet zoveel buiten vanwege het weer)

 

Goedemorgen @slowpa, welkom op de Community!

Het is niet mogelijk om de slaapstand uit te zetten, maar wat je inderdaad wel kunt doen, is eens in de vier uur een keertje het volume omhoog of omlaag zetten met de afstandsbediening. Ik snap dat dit niet heel handig is wanneer je buiten zit, maar neem in dat geval de ab mee en richt deze vanuit buiten op de box, of loop een keertje naar binnen wanneer je bijvoorbeeld toch wat te drinken uit de koelkast pakt. Het uit kunnen schakelen van deze functie staat overigens op de Wensen & Suggesties lijst in dit topic

Hopelijk hebben @Waqqas en ik hiermee je vraag beantwoord. Als je meer wilt weten of een andere vraag hebt, laat het dan zeker weten. Er is altijd hulp aanwezig!


@Jason en @Waqqas , mijn vraag is beantwoord. Ik zal er maar mee moeten “leren leven”.
Bedankt voor de reacties.

 


Heel graag gedaan!

Blijf het Wensen & Suggesties topic in de gaten houden. Indien de slaapstandfunctie wel aan te passen is, zal dit van de lijst gehaald worden - mocht je nog andere wensen of suggesties hebben, dan mag je die natuurlijk altijd in dat topic plaatsen.

Een prachtige dag toegewenst!


Reageer