Beantwoord
Radio luisteren
Hallo
Ik heb sinds vandaag tmobile thuis en alles werkt,maar nu is mijn vraag,kan ik ook radio luisteren zonder dat de tv aan moet staan?
Hij is gekoppeld aan mijn soundbar,maar zodra de tv uit gaat heb ik ook geen geluid meer
Ik zat voorheen bij kpn en daar kon het iig wel
Alvast bedankt voor antwoord
Mvg chantal banning
Ik heb sinds vandaag tmobile thuis en alles werkt,maar nu is mijn vraag,kan ik ook radio luisteren zonder dat de tv aan moet staan?
Hij is gekoppeld aan mijn soundbar,maar zodra de tv uit gaat heb ik ook geen geluid meer
Ik zat voorheen bij kpn en daar kon het iig wel
Alvast bedankt voor antwoord
Mvg chantal banning
Beste antwoord door Brian
Hey Chantal, begrijp ik het goed dat je de soundbar dan rechtstreeks aan hebt gesloten op de TV Box met de tulpstekkers? In dat geval zou het geluid wel door moeten lopen. Het kan wel zijn dat de soundbar een signaal krijgt vanuit de HDMI dat de TV uit staat en daardoor niets meer doorgeeft. Mogelijk kan je de soundbar via HDMI aansluiten op de TV Box en de TV dan ook op de soundbar om te kijken of het op die manier werkt. Je kan eventueel ook de optische aansluiting proberen in plaats van de tulp aansluiting.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.