Hallo,
Na 2,5 jaar weer eens mijn STB aangezet. Ja sorry, ik heb een hekel aan hedendaagse TV. Na kanaal 3 word het totaal onuitstaanbaar. Is veroorzaakt door die verschrikkelijke reclame idioten. Ik gebruik de STB alleen maar om soms radio te luisteren en dan met name de stingray kanalen.
Na het inschakelen even denken hoe ook alweer naar de radio te gaan. Man, wat onhandig via dat menu. Zeer gebruikersonvriendelijk. Maar goed..
Bij het luisteren heb ik steeds weer dat de radio na ongeveer 10 minuten even een seconde stil valt en dan weer verder gaat. Had ik vroeger niet. Alles gecontroleerd maar niets raars kunnen vinden. DSL verbinding is lekker stabiel dus dat is het niet maar toch maar even modem opnieuw starten. Kabel tussen modem en STB is het ook niet want ook deze getest met de laptop. Dan maar even het TV-kanaal aanzetten en ja, ook daar heb ik last… De kabel tussen TV en STB (HDMI) ook verwisseld maar probleem bleef. De smart-TV getest maar op andere manieren heeft TV nergens last van.
Het probleem zit hem dus in de STB of het modem want al het andere is uitgesloten. Omdat de STB alleen werkt op de poorten 3 en 4 is hier dus iets speciaals mee gedaan in het modem.
Dus, T-Mobile vertel het maar, wat is er anders na 2,5 jaar?